Søgning på: matematik a. Resultater: 19861 til 19880 af 157347
-
link til HTX eksamens opgaver
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? Mvh. BR -
Hjælp. funktioner.
ForumindlægJeg kan sagten finde ud af opgave a... Men hvordan udregner jeg b,c og d?? (se billed) P.s: i må gerne skære det ud i pap. hilsen Matematik-mongolen. -
STX-CPH WEST I ISHØJ
ForumindlægHej med jer, Jeg vil høre om, hvordan skolen og lærerne er? - og om der går mange indvandrer på skolen? oooooooog.. et sidste spørgsmål: er studieretningen samfundsfag A, matematik B, psykologi meget svært ppå denne gym.? -
TI-89 søges! Hurtigt!
ForumindlægHej, Jeg søger en TI-89 / TI-89 Titanium til matematik på A. Er villig til at give 800-900 kr. Helst med alt tilbehør. Min mail: millemullemalle175@hotmail.com -
Fysik/ mat eller his
ForumindlægHej........... Emnet til srp skal vælges til okt. jeg har matematik, fysik og historie på A-niveau. hvad synes i om emnet atombomben i fysik og historie og havd med jeres ide til emner......... -
lektiehjælp.
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18. -
Supplering i sommerferien
ForumindlægHej studieportalen. Hvis man skal have supplering i sommerferien i fx. matematik A, hvornår ligger det så i sommerferien, og hvornår ligger eksamen? -
Studieretningsprojekt(Pendul eller vandraket) Nogen der kan hjælpe????
ForumindlægHey allesammen :D Er der nogen der tilfældigt har skrevet en opgave i fysik(B hovedfag) og matematik(A) om emnerne Pendul + raket?? ER lidt på bar' bund På forhånd Tak Nina -
Mapel 14 - hvordan installeres dét?
ForumindlægHej! Jeg har matematik A flex og skal derfor have mapel 14 installeret. (gratis da skolen har licens til dét). Nogen der ved hvordan jeg gør dét? Hilsen Anne -
point/karekter
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan pointfordelingen til karakterene kommer til at være for den skriftlige HTX-matematik A eksamen? Vil den være ligesom de sidste år? EDIT: hov, jeg mente karakter i titlen -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til matematik A, 3.g STX. Det drejer sig kun om et par timer her i december, hvor jeg skal skrive srp, bl.a. om sir modellen. Bor i hovedstandsområdet -
Differentialregning
Forumindlæg(Nspire filen er vedhæftet med svar til a,b og c) Jeg kludrer rundt i hvordan d og e skal laves og det er mere gætværk end faktisk matematik -
Cirklen som vektorfunktion
ForumindlægHej. Jeg er igang med forberedelse til mundtlig matematik A, hvilket jeg skal op i på torsdag. Jeg søger et bevis/forklaring af cirklen som vektorfunktion. Har vedhæftet en fil, hvor der står lidt mere om det jeg ved :) -
SRP emne
ForumindlægNogle forslag til et emne i SRP - med fagene matematik A og fysik B, når jeg gerne vil have, det til at omhandle noget med arealfunktioner, integralregning og sådan ? -
Forskrift eller formel?
ForumindlægHej! Jeg bruger: a (x-r1) (x-r2) i min matematik aflevering, men jeg er i tvivl om der er en forskrift, en formel eller noget helt tredje?? Jeg gætter på formel! -
Differentialkvontienten
ForumindlægHej! Sidder fast i en opgave i matematik: Du skal bestemme differentialkvontienten af følgende funktioner a) f(x):(3x4+x2-3)*(2-3x) b) f(x):2x2+x-1/x+2 -
Opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHej Hvordan skal jeg løse opgave 1 i dette link: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130820_Gl_Matematik_A_stx_140813.ashx -
Differentiation af en lineær funktion
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene lyder: Redegør for hvordan en lineær funktion differentieres. Jeg har prøvet at redegjort dette, og jeg har vedhæftet dokumentet. Vil lige høre, hvad i synes? -
Hjælp til funktioner
ForumindlægJeg har valg bioteknologi men da jeg har brug for mat a til min videregående uddannelse kunne jeg ikke gøre andet. Jeg har brug for hjælp med opgave 2 i min matematik aflevering. -
Bestem f '(1/2)
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne opgave i matematik. En funktion f er bestemt ved f(x) = e^2x-1 a) Bestem f '(1/2) Skal udregnes i hånden
