Søgning på: matematik a eksamen htx. Resultater: 19881 til 19900 af 179453
-
Diskret matematik - tableau-metoden
ForumindlægHej, er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at afgøre om nedenstående er gyldig (se vedhæftet) -
Matematik - funktioner regning - 3
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at regne den her? tak på forhånd -
Matematik - Regressions opgave
ForumindlægHej vil nogle hjælpe mig med at lave den, da jeg ikke helt forstår den Tak på forhånd!!! -
fp9 matematik december 2017
Forumindlæghej sagen er den at jeg har en opgave for til imorgen i problemregning og jeg kan simpelhen ikke finde ud af den sidste opgave er der nogle der kan hjælpe mig dette er hvad der står "lasse påstår, at han kan beregne arealet af en dragefirkant ved at gange længden af den korteste side med ... -
Vektorer, Vinkler mellem linjer, Vejen til Matematik A2, Opgave 27, Side 44, ( Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægDer er vedhæftede en fil af opgave 27 Det er ikke mulig på mit tastatur at skrive pilen over retningsvektoren r og normalvektoren n, den må man tænke sig til og helt præcis skrive retningsvektorene og normalvektoren i parentes som i bogen Jeg viser først dem jeg har løst som er a) og b) Det er... -
TYSK EKSAMENS NOTER
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op til tysk eksamen d. 4. juni. Jeg har en del noter, men mangler nogen. Håber i har noter til nogen af teksterne. DDR und die Wiedervereinigung - Der Volkaufstand vom 17. Juni 1953 - Die Schleife an Stalins Bart - Die Stasi hinter der Küchenspüle - Ein Ossi im Weste... -
Biologi eksamen - hjælp til spørgsmål!!!!
ForumindlægHejsa Står og skal til biologi eksamen B niveau imorgen, og har et par spørgsmål jeg ikke kan finde ud af :-( 1) hvordan kan mennesket ændre forholdene i naturen så selektionen ændres 2) Diskuter fordelene ved at bruge enzymer fra bakterier der lever ved højt pH og lav temp.: 3) Analy... -
Dansk eksamen skrevet for meget
ForumindlægHej alle :) Jeg står i den situation, hvor jeg har kommet til at skrive 4,4 sider til den skriftlige eksamen i dansk, hvilket er 0,4 sider for meget. Jeg er derfor meget nervøs for, at det kommer til at trække mig meget ned i karakter. Ift. opgavekravene har jeg opfyldt alle kravene, og endda pe... -
differens, sum og kvotient af a og b
ForumindlægHej SP Sidder og har en udfordring i guess med det her: Angiv differens, sum og kvotient af a og b. Se differens er det ikke bare a og b Er sum ik bare a og b for sig. Kvotient er den ikke 1? Må meget gerne hjælpe mig hvis I kan. På forhånd tak. -
SRP - Matematik (statestik)
ForumindlægHej alle sammen Jeg har et lille problem, vi skal snart aflevere emne til mit SRP projekt (vores SRP blev udskudt, så vi skal først have det i uge 8) Mine 2 fag er: Teknologi Matematik Jeg skal så have fundet et specifikt emne, og inden for matematik har jeg valgt at det skal være noget med stat... -
Mundtlig Dansk Eksamen STX
ForumindlægHello. Sagen er den, at jeg skal til dansk eksamen snart. Derfor ville jeg gerne spørge folk til råds vedrørende denne eksamen. Et af problemerne er, at jeg ikke komplet ved, hvordan man skal strukturere sin mundtlige fremlæggelse, men jeg har en idé: 1. Disposition (Hvad vil jeg fortælle om?) ... -
Uni-eksamen og censorer
ForumindlægHej SP Jeg er bare interesseret i at vide, hvorledes censorerne på uni er? Er de meget forskellige fra gym? Tænker generelt, men også henvendt til medicinstudiet på KU:) På forhånd tak! -
gamle eksamens opg
ForumindlægSidder med opg fra følgende sæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF00/2000%208%203V%20XMH.ashx en der kan hjælpe? -
eksamen i morgen - gamma?
ForumindlægHej Jeg har IKKKKKKKKKE styr på gamma. Ved det er "fotoner". Fx. Når et radioaktivt stof henfalder og skal sende gamma, laver den sig først om til en beta-partikel, og med et overskud af energi. JEG ved at energien bliver sendt ud. Og hvad tilbage er: betakilde + energi. INGEN gammakild... -
RELATIVE PRONOMINER - eksamen
ForumindlægHej, vil nogen tjekke om dette er rigtigt? Det er de ord der er skrevet med fed og parentes udenom -
Spørgsmål til eksamen i kemi:
ForumindlægHej :) Er der nogle som evt. kan forklare lidt om hvordan eksamen i kemi b foregår, hvad man evt. skal starte ud med at fremlægge? Er det sådan at man først skal snakke om den øvelse man skal tage udgangspunkt i,og derefter så koble det til teorien? :) -
Knuthenborg Safaripark A/S - Erhvervscase
ForumindlægHvad har i fundet af udfordringer til virksomheden Knuthenborg Safaripark A/S? :) -
Stoffet A 100 ml af 10%
ForumindlægHvor meget af stoffet A skal du tilsætte til 100 mL af en 10% v/v opløsning for at øge koncentration til 20% v/v? -
Vækstrate og sammenhængen med a og betydning for grafen
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med at forstå vækstratens funktion i forhold til a og dens betydning for grafen. Opgave er vedhæftet. -
Vise mængden A er afsluttet/åben
ForumindlægJeg har en mængde A defineret ved A = {(r•cos t, r•sin t)l 0 ≤ t ≤ θ, r ≥ 0} Jeg ønsker at vise mængden er afsluttet eller komplementet åben. Jeg forestillet mig noget i retning af: Givet et punkt (x,y) = (r1cos θ1, r1cos θ1) ∈ R2\A så...
