Søgning på: Engelsk. Resultater: 19921 til 19940 af 23967
-
Hvad skal en diskussion indeholde? SRP
ForumindlægHej alle :) Jeg er næsten færdig med min SRP , men magler små 3 sider som skal indeholde en diskussion?? jeg skriver om Obamas sundhedsreform og skal derved diskuterer om Obamas reform er en tilnærmelse til det danske sundhedssystem? I henholdsvis Engelsk & Samfundsfag. Er der nogen som har n... -
we were eller we was?
ForumindlægHej alle! Jeg sad lige og skrev stil, og blev pludselig i tvivl om det hedder "We was" eller "We were" på engelsk. Jeg mener, at det hedder "We were", men jeg har lige hørt en sang med Whitney Houston, hvor hun synger "We was", så nu er jeg pludselig i tviv... -
Rights
ForumindlægHej Jeg skal op til Engelsk Mundtlig Termins prøve i uge 3 og 4 Fra D.14 januar. 2013 Jeg har valgt at snakke om Rights: Rettigheder Main Topic : Rights ; Human Rigts Jeg har ikke styr på hvordan jeg skal opdele Rights på. Om jeg skal starte med de forskellige Rettigheder eller snakke o... -
Hvad skal jeg lave?
ForumindlægHey jeg er flyttet til dk for 9 år siden og det er gået rigtigt godt med det danske, men det har taget meget af energien, derfor er jeg lidt bagud... jeg har afsluttet hhx sidste år og har holdt sabbat år. Men har et kæmpe problem, jeg ved ikke hvad jeg skal gå igang med... ville blive glad for h... -
Forudsigelse
ForumindlægHej alle sammen Jeg mangler noget seriøst hjælp, min forudsigelse i AT 13 var en film, men da jeg har valgt opgave A kan jeg ikke bruge den, da jeg skal bruge en naturvidenskabelig forudsigelse. Først havde jeg fået godkendt filmen, men fik en mail i weekenden om at jeg ikke kan bruge den, og k... -
Hjælp til rettelse.
ForumindlægEr der en, som har lyst og tid til at rette min korte engelske stil på lige under 2 sider? Stilen var en novelle, og jeg skulle gøre følgende: 1. Skriv et resumé af novellen. 2. Karakteriser Linda 3. Kommenter titlen. 4. Diskuter hvor stor omfang du skal lægge din lid til din partner om at løse ... -
Længden på afslutningen i ens SRP
ForumindlægHej jeg er ved at skrive SRP i religion og engelsk og er nået til afsnittet "afslutning". Jeg har set en SRP opgave inde på studieportalen om drageløberen der fik 12, og hendes afslutning var ikke mere end en halv side. Jeg har bare også læst i vejledningen at afslutningen er en væsentl... -
Kvantitativ metode?
ForumindlægJeg skrive om overvågningssamfundet og totalitarisme i fagene Samf. og Engelsk, med udgangspunkt i bogen "The Olive Readers" af Christine Aziz. Jeg kan godt se hvordan jeg skal benytte mig af den humanistiske metode, men er i tvivl mht. hvordan jeg kan styrke mit samfundsfaglige elemen... -
Metode, hutigt!
ForumindlægJeg forstår overhovedet ikke det med metode, og skal sende et udkast til min lærer inden halv syv. Jeg skriver om Martin Luther King i engelsk og samfundsfag. I samf har jeg kigget på nogle tal over hvor mange sorte der var ansat indefor offentlige embeder inden borgerretsbevægelsen og hvor mange... -
skole bærbar
Forumindlæghej alle sammen. jeg skal til at have mig min første bærbar men ved ikke helt hvilken en det skal være, min engelsk lære siger til os at vi skal vælge en macbook pro, men en af mine fars it venner som arbejder inden for faget siger at, jeg ikke skal købe en mac. Dem af mine venner som har købt ... -
studere i udlandet for at blive advokat
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg vil gerne vide hvis det er muligt at studere i udlandet for at være advokat. Netop fordi jeg er 3 sproget ( taler engelsk, fransk og dansk ). Eller er det muligt at have et international uddannelse også bruge det for at blive et advokat. Hvad er addgangskravene ? ... -
Hjælp unfair karakter, hvad kan jeg gøre.
Forumindlæghej jeg var til en termins prøve og da jeg fik den tilbage fik jeg et chock og jeg opdagede en kæmpe brøler. opgaven gik ud på at man skulle skrive et essay og perspectivere, men jeg troede at essay bare var et engelsk ord for en ganske aldmindelig stil. jeg har skrevet 5 sider og jeg var der i... -
Lektiehjælper og hjælpelærer
ForumindlægPRIVATUNDERVISNING Jeg ønsker at hjælpe folkeskoleelever. Mit navn er Laura Torkamani og jeg går i 1.g i gymnasiet. Jeg har matematik på A-niveau som jeg får topkarakterer i. Derudover tilbyder jeg også primært undervisning i dansk, tysk, engelsk og samfundsfag (som jeg også får topkarakterer i).... -
Gå-i-byen-steder i London
ForumindlægHej derhjemme Jeg sidder i London med mit Engelsk A-hold, og vi skal finde et sted at gå i byen om aftenen. Det ville være rart, hvis I kunne komme med nogle bud på, hvor man evt. kunne finde andre unge mennesker på ca. 18 år (og så er det jo i hverdagene). Jeg kan godt finde de traditionelle pub... -
Er infrarøde stråler farlige i saunaer?
ForumindlægJeg er ved, at lave en opgave om infrarøde stråler og er nået til et kapitel der skal handle om infrarøde saunaer. Jeg ved, at de bliver mere og mere populære, men jeg har virkelig svært ved, at finde noget fagligt materiale om dem. Det eneste jeg finder er noget ala det her infrarød sauna men de... -
Jeg har trukker 2 tekster
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtligt engelsk B og jeg har trukket 2 korte tekster, i stedet for bare én lang. Har ingen idé om, hvordan jeg skal gribe det an. Skal jeg først analysere en af teksterne til bunds og derefter den anden. Eller skal jeg springe mellem dem, når jeg fremlægger. Jeg troed... -
hvad ville i vælge
Forumindlægja skal snart til eksamen i engelsk og skal derfor snart vælge emne men er i tvivl hvad jeg skal vælge ville gerne have om noget bestemt jeg ved meget om men ville os gerne tage noget af det jeg sys var sværest så de spørgsmål blev taget væk når jeg selv skulle trække ved ikke om det lyder indvik... -
pindevenner
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen der kender en måde hvorpå man kan få pnidevenner fra andre lande på, for mit vedkommende er det specialt Tyskland det drejer sig om lige pt. men pindevenner fra England står også på ønskelisten. Jeg vil primært bruge det til at få trænet mit tysk (og engelsk), og samt... -
standpunkt karakter
ForumindlægHej alle jeg går i 1.g stx og fra starten fik vi ved at vi ikke skal få en standpunkt karakter for grundforløbet men så pludeselig fik vi en standpunkt karakter for nogle fage(engelsk, matematik, dansk, samfundsfag) mit spørgsmål er skal man får en anden 1 standpunkt karakter for fx i samfundsfa... -
En sød sjæl? - Rettelse...
ForumindlægHej alle søde sjæle... Jeg har virkelig brug for lidt hjælp. Jeg er ikke ude på at udnytte nogle, men er der ikke en eller to, som jeg kan sende en engelsk stil til? Den handler om en "short story", som jeg har læst og fylder vel halvanden side. Jeg tror ikke, at der er så mange fejl ...
