Søgning på: matematik a noter htx. Resultater: 19921 til 19940 af 165094
-
hjælp til -ly
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med at se om -ly er sat på de rigtigt tillægsord?He talked clearly and slowlyHe rare made mistakes He was a friendly man who calm advised his friends about how they should kick the ball She acts beautifully as first lady The first lady is extremely beautiful It... -
Jaloux
Forumindlæghejsamin klasse skrev sso før jul, og nu begynder vi så småt at få dem tilbage.Min problem er at jeg er ved at blive vanvittig... Min bedste veninde har fået 11 i sin opgave om holberg, og jeg har ikke fået min endnu... Jeg er ikke jaloux men alligevel lidt, men mest fordi jeg er så bange for at... -
Terminsprøver - what to do?
ForumindlægHej alle sammen :-) Som så mange andre som går i 9'ende klasse, skal jeg i januar måned, op til terminsprøver elle prøve eksamen, om man vil. Vi skal op i : Dansk - Diktat og læseprøve, her er jeg ikke nervøs. I alle diktater og læseprøver vi har haft indtil videre, har jeg fået 12. ... -
Campingvogn på skråplan
ForumindlægJeg er ved at lave en opgave om en campingvogn på en bakke med 5 graders hældning, men jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal angribe opgaven, især mht. spørgsmålet om hvordan kræfterne påvirker vognen. Eksamenssættet er fra maj 2001 til Fysik A HTX -
Valg af emne til fysik eksamen
ForumindlægHej derude, jeg er på mit 3. år på HTX og skal til at vælge et emne samt forsøg i fysik på A-niveau, som både er spændende og kreativt. Er der nogle, der har nogle gode foreslag til, hvad jeg skal vælge? -
hjælp til oversættelse!
ForumindlægHejsa. Har en oversættelse som virkelig driller mig. Har prøvet at oversætte hele teksten, men der er altså virkelig nogle sætninger som driller mig og lyder totalt forkerte, men kan bare ikke finde ud af at bytte og rette om på ordene. Nogen der vil hjælpe mig med det? På forhånd tak :) Oversæ... -
Oversættelse:
ForumindlægHej kan nogen se dette igennem. På forhånd tak. _60dværgeDanske tekst:I årene 1820-1932 udvandrede mere end 300.000 danskere til Amerika. Der kunne være mange grunde til, at unge mennesker følte sig fristede til at forlade deres land. Men de måtte træffe en svær beslutning. De skulle sige farvel ... -
Engelsk - Fremlæggelse til eksamen
ForumindlægHey alle,Er der et venlig sjæl der vil kigge min fremlægelse af min engelsk rapport igennem?Den skal bruges til mdt. eksamen, så der er ingen grund til at rette kommafejl..På forhånd mange tak!#D@niel_______________________________________My assignment is about ”Intelligence and IQ”.I choosed thi... -
Hvor meget må man gange sit snit med
ForumindlægHej alle.. så lige snittet til de forskellige uddannelser idag, og de er jo lidt høje. men bliver lige i tvivl om hvor meget man må gange sit snit med, er det 1,02 eller sådan noget.. -
Engelsk i 3.G??
ForumindlægHey alle dér! jeg har lige et spørgsmål: jeg er en gymnasiesturderende, der har engelsk på B- niveau! jeg har rundt omkring på nettet læst at, selvom man har engelsk på b-niveau så også skal have det i 3.g?? kan det være rigtigt at jeg skal have engelsk i 3.g?? oké, hvis vi siger at jeg så sk... -
gennemsnit?
Forumindlægheeej Går på hhx 3 år og er blevet lidt i tvivl om hvordan man regner gennemsnittet når man bliver færdig? synes det hele er helt forvirring. kan ikke åbne det ark hvor man regner gennemsnit. hvad hvis man har fået dårlige årskarakter? skal de s alle regnes med selvom män ikke skal op i alle... -
Gymnasie, eller erhvervsuddannelse, og hvilken?
ForumindlægHej Jeg står nu og overvejer kraftigt at starte på hotel- og restaurant skolen her efter 9. Jeg vil på en måde gerne starte der, og alligevel overvejer jeg samtidig gym. Min frygt er lidt at jeg ikke møder nogle mennesker som er på min alder osv, hvis jeg starter på Hotel- og restaurant skolen. S... -
hej..har brg for lidt hjælp til engelsk grammatik..håber nogen gider at rette
Forumindlæghej..teksten skal rettes for grammatiske fejl..det skal rettes i nutid..har selv prøvetat se på det, men det er svært at finde ens egne fejl..Summary about “Kultur”The article is written by Olav Hergel and is about an interview with immigrants where he in his interview asks people from different ... -
Grammatik fejl, få sætninger
ForumindlægHej alle :-) Jeg er i tvivl om nogle af disse sætninger er helt korrekte, mest bare de enkelte ord som jeg har skrevet i to former. Hvis i ville tage et kig på det ville jeg blive meget glad :) However, it has been a sport which has attracted lot/lots of violence among the spectators. The directo... -
hjælp tak
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=10303 opgave B 3x^4-5x^3+2x^2-7x-17 : x+1 = 3x^3 (3x^4+3x^3) -------------------------------------- -8x^3 + 2x^2 - 7x- 17 : = 3x^3 - 8x^2 (-8x^3 - 8x^2) ------------------------------------- 10x^2-7x-17 : = 3x^3 - 8x^2 + 10x (10x^2 + 10x) ------------------... -
rettelse af nogle enkelte sætninger..
ForumindlægDansk:1. Hans kone var sygeplejerske og arbejdede på det nye hospital i byen.2. Hendes halskæde lå på bunden af svømmebassinet.3. Han var gal, fordi han var landet i denne gudsforladte by.4. Så kunne han lige så godt være blevet på den øde ø.5. Han kunne ikke møde hende på det aftalte sted, fordi... -
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør. -
To lineære funktioner
ForumindlægHej, jeg har svært ved at få løst denne opgave neden under, Vil i gerne hjælpe mig med at få svaret på opgaven og processen så jeg kan skrive det ned i min noter. Jeg har brug for et svar hurtist som mugligt tak. To lineære funktioner angives som: m(x) = ax - 4 og n(x) = 5 - x Hvis de skære hi... -
south africa and apartheid
ForumindlægHej jeg skal op i til den mundlige engelsk eksam på onsdag, jeg har nogle spørgmål som jeg gerne vil have besvaret omkring apartheid: 1) what is a township? 2) what does the colors of the flag mean? 3) what did Nelson Mandela fight for? 4) South Africa today - what are the challenges today? 5) N... -
forstår ikk
ForumindlægAntallet af Facebook-brugere i hele verden for en årrække i perioden 2004-2010. Det antages udviklingen i antallet af Facebook-brugere kan beskrives ved en funktion af typen f(t)=b⋅at Hvor at f(t) beskriver antallet af Facebook-brugere i verden (målt i mio.) t år efter 2004. Benyt...
