Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19921 til 19940 af 34078
-
grundkernen i rel?
Forumindlæghvad har vi kristne som svare til de 5 søjler i islam syntes ikke vi har en "grundkerne" som sådan.. højest de ti bud måske? buddhisme har vel de 4 ædle sandheder og den 8-ledede vej? -
eksamener inden 3. g
ForumindlægHejsa, jeg tænkte på om man skal have 3 eksamener inden 3. g under den nye reform? -
Perspektivering?
ForumindlægHej, hvis man skulle lave den bedst mulige perspektivering af en novelle f.eks... Kan i så referere helt præcis hvordan den skal være.. Jeg ved at man skal perspektivere med en tidligere periode f.eks Romantikken osv.. Men hvad ville være det bedste.. Kan i give et godt eks.? -
organismetanken
ForumindlægHej folkens! (rettere sagt godmorgen ;D) Hvad er organismetanken helt præcis? HVor bruges den? (eller hvad bruges den til?) Hvorfor er den så vigtig at kunne???? //På forhånd tak,,, -
skriftlige fag
ForumindlægHej.. nogen der kan fortælle hva der skal til for at få høje og gode karaktere i skriftlig dansk samt skriftlig engelsk..? :S har været til årsprøve i fagene, og det er sku ikk gået for godt :S selvom mine normale karaktere er udemærkede :D håber på lidt hjælp, så jeg kan give den gas til næ... -
ansøgninger m.m.
Forumindlæglige to ting 1. spiller alderen en rolle, når man søger videregående uddannelse 2. hvad gælder når man skal sende sit eksamensbevis til videregående uddannelse? enten skal skolen kopiere, eller kan man selv. og så få to andre til at skrive under eller hvad -
forskel på lærerseminarium
ForumindlægJeg har tænkt mig at søge ind på skovlunde lærerseminarium, men jeg har ellers hørt så mange gode ting om frederiksberg seminarium, at jeg er nu i tvivl om hvadfor en jeg skal vælge. Tror i der er forskel på de forskellige seminariumer, for i den sidste ende bliver man jo en lærer. -
Er det rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har hørt af en masse at hvis man bare kan pythagoras i folkeskolen udenad så burde man kunne sikre sig en god karakter`? "Er det rigtigt?" -
Jobsamtale
ForumindlægJeg skal snart til min første jobsamtale. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvad jeg skal gøre, og hvad det er, jeg ikke skal gøre? -
Formelsamling !!!
Forumindlæghey Er der nogen flinke folk herinde, som har en god formelsamling til matematik for 1g højniveau vil blive rigtig glad hvis i kunne sende det til mig.. Please -
Kardinalitet
ForumindlægHvordan beregner man mægtigheden af naturlige og reelle tal? Gerne med eksempler også -
Pointskala og karakter?
ForumindlægHej med jer.. jeg var til sygeksamen i mat igår, derfor vil jeg høre om i ved hvordan det forholder sig med hensyn til Pointskala og karakter? Altså hvor mange point skal man have for at få 5 og 6 osv.. På forhånd tak :D -
Eksperter i essays?! Help!
ForumindlægHej alle essayister, jeg har en opgave jeg skal skrive som handler om at skrive et essay om ens tanker før man sover. Jeg har skrevet lidt, og har fået vide af vedkommende at det ikke opfylder kravene til et essay. Jeg vil helst ikke smide den herinde, nogle som vil se på den, og fortælle mig om... -
Lavere karakter fordi jeg gik over tid
ForumindlægHej alle, Er det normalt i faget historie b, at det trækker ned, hvis man går over tid? -
isolér
Forumindlægisoler f i ligningen: 1/f = 1/a + 1/b hjæææælp ... -
Niveau
ForumindlægEr der forskel på niveauet fra univesitet til universitet i Danmark? -
Spørgsmål til "Alle fag bestået"
ForumindlægHej alle sammen Jeg underskylder hvis der findes i indlæg om dette i forvejen, dette har jeg ikke kunne finde. Jeg vil gerne spørge jer om, hvis der eksempelvis står på en uddannelse, at engelsk B skal være bestået. Hvad er så afgørende for, om faget er blevet bestået? - Det samlede genne... -
Kalder jurastuderende!
ForumindlægHej! :) Jeg har længe gået med drømmen om at læse videre på jura-studiet for derefter at arbejde med integration, et emne der står mit hjerte særligt nært :) Mit spørgsmål til jer lyder på, hvad der kræves af en på jurastudiet - Kompetencemæssigt, studiemæssigt, ift. selvstændighed, etc. Mvh. -
uden hjælpemidler ligning
Forumindlæghej jeg har fået til opgave at løse denne ligning x^2 - x -6=0. skal man finde rødderne ? kan det passe at når jeg skal finde d er resultatet 23? -
haster. Salt, metal + syre.
Forumindlæghej (: jeg har fået spørgsmålet; giv en uddybende beskrivelse af hvordan man kan fremstille to forskellige salte ved hver sin metode. Saltene kunne fx være magnesiumsulfat og ammoniumchlorid. og de to måde er; - at lade en syre og base neutralisere hinanden - at opløse et metal i syre. Hvordan...
