Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19941 til 19960 af 48931
-
penge fra skole og stat?
ForumindlægHej. Efter sommerferien starter jeg ude i næstved og bor selv pt i københavn. Er det sådan så af man kan få noget støtte fra skolen eller staten? Mht. Buskort ? -
Naturvidenskab med triple A
ForumindlægHej, jeg er lige blevet 1.g'er på STX og har valgt en naturvidenskablig linje med matematik på A og fysik, kemi på B. Jeg er rigtig glad for fysik og kemi, og jeg har fået af vide af vores tutorere at der er visse fordele ved at vælge disse tre ovennævnte fag på A-niveau (bortset fra de man... -
hjælp?
ForumindlægEn bil kører med en hastighed på 60km/t. Det betyder, at bilen kører en afstand på 60km på en time. a) Kan man køre 60km/t i 10 minutter? Forklar i almindeligt sprog, hvad det betyder. b) Hvor langt kører man på 1 minut, når man kører 60 km/t? c) Hvor længe tager det at køre 40km, hvis... -
Diskussion - kvinder på arbejdsmarkedet SRP
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive min SRP opgave, som skal afleveres torsdag. Jeg er nået til diskussionsdelen og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe den an. En del af min opgavrformulering lyder således "På baggrund af selvvalgt materiale ønskes en diskussion af forskellige holdninger ti... -
Punktvis konvergens
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vise, at Taylorrækken for polynomiet: udviser punktvis konvergens. Hvordan bærer jeg mig ad med det? Jeg kan selvfølgelig godt se, at Taylorpolynomiet af grad 4 bliver identisk med f(x), men jeg kunne godt tænke mig at se en metode, hvormed man kan vise det mere... -
det vi har mistet af Sarah Engell synopse mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Nogen der har lavet en analyse til novellen: Det vi har mistet af Sarah engell? Eller har adgang til skolehjælpen, og vil hjælpe med analysen? på forhånd, mange tak:) -
Analyse af scene : Ingen lyd og low-key belysning, hvilken effekt på seeren?
ForumindlægJeg skal analysere en scene, hvor der er ingen lyd (ingen musik, ingen baggrundslyd), som repræsenterer hovedpersonens isolation. Men hvordan har dette valg angående lyd effekt på seeren? I scenen er der en 'low-key belysning' (det er altså mørkt, og farverne er grå, hvid og sort), hvilk... -
naturfagseksame
Forumindlæghej vi har naturfaligeksame og vi har trukket Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget vi har valgt at arbejde med tøj produktion er der nogen der har ideer til undersøgelser eller eksperimenter -
carbons kredsløb
Forumindlæghvad er et carbons kredsløb? -
novelle handling????
Forumindlægjeg ved ikke hvilket emne jeg vil have til min dansk novelle -
Produkt til projektuge "Grænser"
ForumindlægHej Nogen der har nogle idéer til et produkt til Projektuge, vores overemne er "Grænser" og her har vores gruppe valgt underemnet "Menneskers fysiske grænser" På forhånd tak Vh Dalmus Rasgaard -
Dansk mundtlig
ForumindlægJeg skal op i kortfilm til mundtlig danso. jeg har skrevet på min synopse, at jeg vil gennemgå berettermodellen. Jeg tænkte så på om jeg kunne nøjes med kun at gennemgå 3-4 af punkterne, da jeg ikke tror jeg har tid til det hele, da jeg også skal gennemgå virkemidler, personkarakteristik osv. -
Tavshedspligt
ForumindlægKære mennesker Jeg har været på brobygning på diverse hospitaler, og dermed har jeg tavshedspligt. Jeg fik at vide at jeg ikke må fortælle nogen personlige/genkendelige ting om patienten, men jeg må fortælle om oplevelsen. Derfor spørger jeg: er det ok at fortælle om kønnet af patienten hvis det... -
Fosfat- og nitratindholdet i en sø i løbet af et år
ForumindlægJeg er i gang med en rapport om undersøgelse af en sø, hvor et af diskussionsspørgsmålene lyder således: "Beskriv udviklingen i fosfat- og nitratindholdet i en sø gennem året, og gør her rede for årsager til årsvariationen". Tak på forhånd (Y) -
Adam Smith - "Den Usynlige Hånd" forklaring?
ForumindlægNogen der kan forklare den liberale "Adam Smith"'s tankegang ift. Den fri markedsøkonomi og "Den Usynlige Hånd"? Jeg forstår det så vidt at firmaerne og forbrugerne, selv sætter dagsordenen for "Den fri markedsøkonomi"? Men jeg forstår ikke helt hvordan han vil... -
Hjælp til at rette ?
ForumindlægNogle der vil være så søde at rette min engelsk stil? Vores engelsk lærer gav os besked på at skrive en stil om nogle vi "beundrede", men hvori vi ikke måtte skrive personens navn. Somebody you admire The person I admire was born October 22, 1949 in Strasbourg, Alsace. He is a Frenc... -
Absolut nulpunkt
ForumindlægNu kan det godt være i griner, men er der ik lige nogen der kan forklare hvad der egentlig sker ved det absolutte nultpunkt??? Jeg ved at atomer og molekyler står stille, men betyder det f.eks. også at elektroner gør det? Dvs. så der ik kan løbe en strøm ved det absolutte nulpunkt? Og har tempera... -
Ska du op i morgen, og er du nervøs??
ForumindlægHej.. Jeg skal op til tysk skriftelig i morgen, og jeg har virkelig ikke lyst.. Jeg får 5 i mine stile, da jeg ikke fatter noget tysk.. Er der nogen der kan give mig et godt råd til hvordan jeg holder mulen oppe med et smil, og tænker "fuck det".. -
Andengradspolynomium?
ForumindlægJeg får stillet opgaven: Bestem en andengradspolynomium, der er løsning til differentialligningen dy/dx=y+2x^2-7 Men kan ikke rigtig se ideen? I mit hoved har jeg: g(x)= ax^2+bx+c og g'(x)= 2ax+b Men kan ikke rigtig se sammenhængen? Nogen som har en ide? -
Politik spørsmål/debat?
ForumindlægHej allesammen. Mig og min veninde har en opgave for i samfundsfag om politik. Vores opgave er at vi skal ud til et gymnasium og stille nogle spørsmål angående politik. Men vi ved ikke så meget om Politik, vi har søgt lidt frem og tilbage på nettet... Vi vil gerne have 2-3 spørsmål om astr...
