Engelsk

Hjælp mig med min tale til min mundtlige engelsk eksamen

09. juni 2014 af Frederiksbergpigen (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Er der nogle som vil læse min tale til min mundtlig engelsk eksamen. Jeg tror jeg har skrevet for meget og jeg har kun 5 minutters taletid. Jeg er bange for at jeg har uddybet for meget eller brugt for mange "fine" ord, som ikke passer til mit sprog og niveau. Bare fortæl mig hvad der skal ændres og skæres af. Tak på forhånd.

Jeg har både vedhæftet min tale og disposition.


Svar #1
09. juni 2014 af Frederiksbergpigen (Slettet)

Dette er min tale


Brugbart svar (0)

Svar #2
10. juni 2014 af Cristinea (Slettet)

Jeg har kigget den igennem og rettet den efter saa godt som jeg kunne og jeg synes den saa fin ud :)

En ting som jeg lagde maerke til er at du gentager dit udsagn om sygdoms risikoen adskillige gange, og efter min mening er dette ikke noedvaendigt. En gang burde vaere nok. Jeg har dog ikke fjernet dem, fordi det er bedre hvis du selv bestemmer hvor du gerne vil have det i din tale. Det er selvfoelgelig op til dig selv om du vil fjerne dem overhovedet.

Hvis du er i tvivl om du har skrevet for meget, vil det vaere en god ide at tage tid paa hvor lang tid det tager at fremlaegge din tale.

Held og lykke med din eksamen :) Det skal nok gaa godt!

Vedhæftet fil:Obesity - Rettet.docx

Skriv et svar til: Hjælp mig med min tale til min mundtlige engelsk eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.