Samfundsfag

Rette opgave indenfor samfundsvidenskab

13. juni 2014 af MK2014 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej,

Jeg ville høre om der eventuelt er nogle søde sjæle herinde som kunne være så rar at rette en "mini" bachelor om kommunal organisation på socialrådgiveruddannelsen. Tror ikke der er nødvendighed for, at jeg bør nævne at det skal være én der har styr på grammatik og de faglige styrker - og som har viden indefor samfundsvidenskab. :)

Prisen kan aftales.

Brugbart svar (0)

Svar #1
14. juni 2014 af Christianiversen2 (Slettet)

Jeg har ikke planer i dag og kan derfor godt rette den sprogligt. Dog ikke for selve det faglige indhold som jeg ikke kender til.

Svar #2
14. juni 2014 af MK2014 (Slettet)

Okay, hvad er din uddannelsesbaggrund? :) Rettelse skal nemlig være tip top :)

Brugbart svar (0)

Svar #3

Min uddannelsesbaggrund er at jeg ikke laver grammatikfejl og stavefejl. Jeg har kun en HF - og det er derfor jeg siger at jeg ikke kan hjælpe dig med det socialfaglige indhold i din opgave, da mine øvrige kompetencer drejer sig om finanssektoren. Men jeg retter gerne din opgave hvad angår det sproglige, og så kan du eventuelt se om en anden vil rette selve indholdet for faglige fejl. (Hvilket jeg synes er lidt fesent, da opgaven så ikke afspejler dine evner, men det er jo en anden sag).

Svar #4
14. juni 2014 af MK2014 (Slettet)

Kan du skrive en privat besked?

Brugbart svar (0)

Svar #5

Har gjort for længe siden

Skriv et svar til: Rette opgave indenfor samfundsvidenskab

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.