Engelsk

engelsk hjælp

02. august 2014 af zahra119 - Niveau: 9. klasse
Hej allesammen! Jeg skal i 9 kl. Og har brug for jeg som kan hjælpe mig 1-2 timer om ugen og giver penge, self. Det kommer også om på hvor meget! Vi kan sige lektiehjælp. Vil have en privat lære. Hvis i kender en skriv gerne, tak på forhånd
Vedhæftet fil: 1407015707627.jpg

Brugbart svar (0)

Svar #1
03. august 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Jeg kender en Einstein til engelsk, tysk, og dansk her på siden. Personen kalder sig selv for "Stygotius". En anden jeg vil anbefalde er "rakijovic". 

P.S. Saracasme kan og er rent faktisk anvendt i alt, hvad der står foroven. 

Men jeg kan godt rette dine stile online gratis, hvis det er det skriftlige, du har problemer med. Og jeg vil også komme med kommentarer til mine rettelser. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
03. august 2014 af rakijovic

Mente du anbefale og sarkasme?

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. august 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Ja #0, som sagt, så vil jeg helt klart "anbefalde" de to. Så du hvor hurtigt denne "rakijovic" opfangede mine bevidste stavefejl? Ikke engang en superkomputer vil kunne gøre det som dem.

P.s. Så længe du laver stavefejl, så vil du altid have dem på krogen... Det er faktisk det eneste jeg kan "anbefalde" dem til. ;-) 


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. august 2014 af Stygotius

BadBoyBard skulle nok lige sætte sig ind forskellen på sarkasme og ironi.

."bevidste stavefejl?"   hmmm.......


Skriv et svar til: engelsk hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.