Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Kom-it og Engelsk hooliganisme

02. november 2014 af Mrunknows (Slettet)

Hej nogle som kan hjælpe mig med noget specefikt jeg kan komme ind på i fagene kom-it og engelsk A. Jeg har valgt at skrive om hooliganisme.

tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. november 2014 af MaibritG

Det ville nok være en god idé også at få uddybet lidt mere specifikt hvad du har tænkt dig ift. din fagsammensætning og dit emne. Umiddelbart matcher dit emne ganske glimrende med engelsk A, men jeg tror du får sværere ved at anvende kommunikation/IT-faget. Du kan dog prøve at lave en komparativ analyse med de traditionelle hooligans og så IT/computer-hooligans

Du kan måske hente inspiration omkring IT/computer-hooligans i disse to bøger: https://bibliotek.dk/da/search/work?search_block_form=Cybercrime%3A+Security+and+Surveillance+in+the+Information+Age&op=S%C3%B8g&year_op=%2522year_eq%2522&year_value=&form_build_id=form-qjA4ChErKrew8QLtJkpPfoCKqQPzWJuYd33_ADHmceM&form_id=search_block_form&sort=date_descending&page_id=bibdk_frontpage#content

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
22. november 2014 af Mrunknows (Slettet)

Tusind tak. 

Jeg skal også afgrænse det, det har jeg svært ved. Ved ikke hvordan jeg får begge fag indraget samtidig med at jeg afgrænser det. Kunne du komme med nogle emner til engelsk altså noget interresant at undersøge omkring hooliganisme 

tak på forhånd 


Skriv et svar til: Kom-it og Engelsk hooliganisme

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.