Generelt

Sabbatår?????

23. november 2014 af janniheiberg (Slettet)

Hej folk...

Er jeg den eneste der er megalost over hvad der skal ske om et halvt år, efter 3.g?? 
Jeg bliver mere og mere frustreret for hver dag der går, fordi jeg ikke ved hvad jeg vil. Det skal være et år uden skole i hvert fald. Jeg har ingen penge at rejse for, og vil gå død i at arbejde i den dagligvare butik jeg har fritidsjob hos nu...

Ved I hvad der skal ske eller idéer? 


Brugbart svar (2)

Svar #1
27. november 2014 af thomaslarsen90Arocketmailcom (Slettet)

Gymnasiet i sig selv er en række af sabbatår, hvis du spørger mig


Brugbart svar (1)

Svar #2
27. november 2014 af Stats

Du burde nok ikke have taget gymnasiet så... Tænk at bruge skatteydernes penge til intet formål... Nej, nej, nej.

I de 3 år på gymnasiet burde du ellers have tænkt over hvad du skal lave efterfølgene. Men du kan da stille dig det spørgsmål, om der var nogen fag der interesserede dig, og så fald, så prøv at kigge på forskellige universiteter, og se hvilke uddannelser de tilbyder...

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #3
27. november 2014 af Hijsa

Bare fordi #0 ikke ved hvad hun skal foretage sig i sit sabbatår, er det ikke ensbetydende med at hun bruger skatteydernes penge uden formål?

Til #0:

Du skriver at du med sikkerhed ved, at du skal tage et sabbatår, og at du ikke gider dit nuværende job.. 
Hvad med noget frivilligt arbejde? Der er masser af organisationer at tage af.. eller evt. finde et andet job? 
Folkeskolevikar eller pædagogmedhjælper i børnehave/vuggestue/fritidshjem..

Læse en masse gode bøger, og glæde dig over at du har et år hvor du ikke skal i skole ;)


Svar #4
27. november 2014 af janniheiberg (Slettet)

#2 -     Jeg ved ikke   hvem du er eller om du overhovedet er klar over hvor mange andre der er end mig, som selv er megaforvirret over hvad de skal efter gym? .. 
 

Men nå ja, jeg kan sagtens se, at jeg ikke skulle have taget gymnasiet, fordi jeg ikke lige ved hvordan og hvorledes efter 3g ligesom rigtig mange andre.. ;)   Skide godt,  du er ikke så klog


Skriv et svar til: Sabbatår?????

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.