Dansk

Slogan

03. december 2014 af Søren132 (Slettet) - Niveau: 8. klasse
Hej jeg skal lave et slogan til et mobilselskab men kan ikke komme på noget. Nogle som har nogle ideer??
Tak på forhånd

Brugbart svar (0)

Svar #1
03. december 2014 af Moderatoren

Prøv at lave en brainstorm - så kommer du helt sikkert på noget godt

Brugbart svar (0)

Svar #2
03. december 2014 af hesch (Slettet)

Når man ringer til kundeservice i TDC, får man først 5 min. reklame for deres produkter, herefter 20 minutters muzak (staves det vist), inden forbindelsen bliver afbrudt.

Her er et passende slogan:

"De ringer, vi spiller."      (Opretshaver: Jørgen Hjorting)

Brugbart svar (0)

Svar #3
03. december 2014 af Stygotius (Slettet)

He-he,  når det nu er vigtigt at stave Søren Ryge Petersens navn rigtigt, må det vel også være altafgørende at kalde denne mand for Jørn Hjorting. 

Brugbart svar (1)

Svar #4
04. december 2014 af hesch (Slettet)

#3:  Nå, nu har jeg dig hængende, kiggende over skulderen i alle tråde, som jeg har indlæg i, for at se efter om jeg nu staver alt rigtigt. Den "sad" da vist: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1547646

Du skriver i din profil, at du er 9 år.  Din adfærd er helt i overensstemmelse.

Brugbart svar (0)

Svar #5
04. december 2014 af Stygotius (Slettet)

Jeg "kigger ikke dig over skulderen i alle tråde". 

Det var dig som gjorde ophævelser over at jeg ikke stavede et navn rigtigt i en anden tråd, -ikke omvendt.

Du gjorde det oven i købet med en aggressiv og vrissende bemækning.

Jeg hænger ikke og  kigger nogen over skulderen. Det er det ikke interessant nok til.

At du ikke kan tage et godmodigt hip til at også du selv kan skrive et navn forkert, viser måske hvem der optræder som et niårig.

Man skal ikke kaste med æbler når man selv er et skrog..

Brugbart svar (0)

Svar #6
04. december 2014 af hesch (Slettet)

#5:  Æblekasteriet starter her:

I går kl. 12:38 af Stygotius

Modersmål-Selskabet er på ingen måde en offentligt institution og har ingen som helst offentlig status, men er blot endnu et helt privat, dybt konservativt interesseforetagende. Man kan dér ikke engang stave sit eget navn på en rigtig måde.

-Bindestreg i et sammensat navneord og et stort bogstav midt i ordet.  Vorherrebevares !

Iøvrigt er den vist gal her:  optræder som et niårig.

Det hedder:  "et niårigt"  eller   "en niårig".

Skriv et svar til: Slogan

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.