Engelsk
Skreflig Engelsk Terminsprøver
Ps hvis der er nogen der har nogle grammertik opgaver er de meget velkommen til at sende dem til mig!:-)
Forsæt go' daag Folkens :)
Svar #1
09. december 2014 af rakijovic
Er du ordblind, eller sjusker du bare? Hvor velforberedt tror du forresten du kunne blive gennem at begynde forberedelsen mindre end tolv timer før du skulle op?
► Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||
► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! ◄
Svar #2
10. december 2014 af Alex999 (Slettet)
Svar #3
10. december 2014 af peter567 (Slettet)
Rakijovic du må lære at forstå at alle mennesker ikke er lige som dig!!!
Der er nogen som bare er født klog og andre som er født ordblind
Svar #7
10. december 2014 af rakijovic
Hold da op. Blev der givet absolutte eller relative karakterer?
kloge, ordblinde; sejt, og husk copulaverbum og tiltalekomma. Sgu og sku' betyder ikke det samme.
Endelig:
Hej, venner :) Jeg vil bare høre om der er nogle gode råd til, [fjern komma] at forberede sig til engelsk terminsprøven terminsprøven i engelsk. Da Jeg skal op til i den imorgen i morgen, [fjern komma] og gerne vil gerne være velforberedt. Håber Jeg håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe.
Ps h Hvis der er nogen der har nogle grammertik opgaver grammatikopgaver, er de vedkommende meget velkommen (til) at sende dem til mig!:-)
Forsæt Fortsat go' dag, folkens
Kan du nu se hvorfor min reaktion var så ramsaltet som den var ... eller er "vi" alt for ghettoflabede til at lære af egne fejl?
► Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||
Svar #8
Jeg spurgte om nogle havde Grammatik opgaver hvorfor fanden kommer du så og kalde mig for ordblind? Og fortæller mig at jeg ikke kan blive velforberedt (hvilket jeg blev) hvad fanden skal jeg bruge den kommentar til! Du kan vælge at hjælpe eller komme med noget fornuftigt eller skride din taber! Sig mig? Har du ikke et liv? Ærligtalt jeg synes du skal gå ind på den her hjemmeside www.liv.dk - tjek den ud, for du har brug for det!
Og tror du at du er sej for du kan rette det jeg skrev jeg er så ligeglad!!!?
Nej kan ikke se hvorfor din reaktion var så idiotisk! Det er dig der er ghettoflabet!
Og lad vær med at komme og spille smart har ikke tid til små børn som dig !!!!!!
Svar #10
10. december 2014 af rakijovic
Sikke dog et humør og alsidigt ordforråd. Du skal nok blive til noget stort en dag. :)
Svar #11
10. december 2014 af theshadowhunter (Slettet)
Svar #13
Velkommen til den nye generation ..
Der var nogle søde mennesker ik som dig, som sendte mig nogle opgaver som jeg lavede. Jeg læste også en engelsk bog og skrev en stil. Er dsv ik dig der skal bruge 1 år på alle disse ting. Og da jeg er typen der ik har svært ved engelsk gik det perfekt.
Svar #16
Svar #17
10. december 2014 af theshadowhunter (Slettet)
Hahaha, det okay :)
Svar #20
11. december 2014 af Stygotius (Slettet)
Rakijovic er måske nok lidt "ramsaltet" i sin stil, men han har da ret i det han siger.
Deeee jo intresand a dæne Yassz99 tror at man (han) kån ska sgriu et rimlit dansg når droningn æller hans dansk lærer dansglæææår ser det. A han er fuldtændi liiiiglad mæ vodden det ser ud, ka man tyddddi se. Dee ig sigård a hans sænsoor ær helt eniii mæ ham te en tærminsprøøøu..