Dansk

Problemformulering - Danskprojekt

03. januar 2015 af Esterificering (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Kære studieportalen.

Jeg har et eksamensprojekt som skal fremlægges her midt januar, som har hovedemnet: "En sund sjæl i et sundt legeme"  - Hvor jeg bevæger mig ind over antikken og de olympiske lege, og hvorfor fascinationen af kroppen opstod. Her undersøger jeg betydningen af kroppen for folket i antikken og det religiøse aspekt heri. - De olympiske lege stoppede da kirken tog over, og dette kommer jeg også ind over. Jeg har desværre nogle problemer mht. at opstille nogle reelle problematikker som jeg kan diskutere, og jeg tænkte om du eventuelt havde nogle forslag til nogle problemer jeg kunne gå ind og diskutere på.
Et andet element som jeg vil indføre i fremlæggelsen er, at jeg opstiller et billede af Zeus, som værende idealet i antikken versus et billede af Jesus, som værende der overtagende ideal, da kirken “overtog” hvor selve kropstyperne, hvilket er det, mit emne hovedsageligt omhandler, analyseres overfor hinanden.

Jeg ser meget frem til et svar!

Mvh. Tino Petersson

Brugbart svar (0)

Svar #1
03. januar 2015 af Stygotius (Slettet)

Hvis du virkelig læser på et universitet, er det nok på tide at du lærer at formulere dig på et rimeligt og forståeligt dansk.

Svar #2
03. januar 2015 af Esterificering (Slettet)

Hvis du virkelig læser på et universitet, er det nok på tide at du lærer at formulere dig på et rimeligt og forståeligt dansk.

Det var da godt nok det mest ubruglige svar man overhovedet kunne forestille sig.

Du må godt nok være et meget lille menneske, når du selektivt klikker ind på et spørgsmål med det formål at skrive sådan en gang lort.

Brugbart svar (0)

Svar #3

Dit sprog og dit svar siger jo en hel del om dig, -også at du har meget svært ved at formulere dig på dansk.

Det du har skrevet i #0, er blot det rene sproglige kaos.

Af en "universitetsstuderende" forventer man at han eller hun kan udtrykke sig på sit eget sprog -og ikke som en dårlig 5.klasseselev viile gøre det.

Svar #4
03. januar 2015 af Esterificering (Slettet)

Jeg går ud fra, at du sidder derhjemme og får stådreng af at kommentere nedladende på folks spørgsmål herinde. Ærgeligt, at man på en side som denne, hvor man forventer seriøse svar, skal støde ind i en person som dig, men som jeg kan se på dine forrige indlæg, er det noget du nyder at gøre.

Du virker som et begavet menneske, synd at du ikke vælger at formidle det, fremfor at fremstå som en idiot.

Brugbart svar (0)

Svar #5

Slettet

Skriv et svar til: Problemformulering - Danskprojekt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.