Bioteknologi

Rapport

27. december 2015 af Mie12345678 (Slettet) - Niveau: A-niveau
Hej alle sammen.
Jeg fik min rapport tilbage for nogle dags siden, og i teoriafsnit havde jeg anvendt en bog til at finde informationer, men jeg havde glemt at anvende det som en kilde, og dermed mener min lærer at det er afskrift. Hvad skal jeg gøre, det var altså overhovedet ikke min hensigt at snyde jeg havde kun brugt bogen til at finde informationer om syre og baser og jeg havde omfulreret men blot at glemme at angive det som kilde, men resten af rapporten har jeg selv lavet det var kun teoriafsnit hvor man ofte finder oplysninger. Kan jeg blive smidt ud fra gymnasiet det har lige ødelagt mit liv.,

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. december 2015 af Stats

Nope.. Du vil højest sandsynligt ikke blive smidt ud af gymnasiet...

Du skal fortælle sandheden, at du har brug bogen XXX som hovedkilde, men har glemt at notere den som kilde... Hvis hun mener at det er afskrift, så bed din lærer om, at markere hvor i din opgave, han/hun mener at du har skrevet af fra og det skal ikke være tal han/hun peger på...

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #2
27. december 2015 af Mie12345678 (Slettet)

Der var nogle forsøg som blev udført i bogen og den har jeg brugt som eksempel dem kune man ikke omskrive fordi det var nogle formler og reaktionsskema

Svar #3
28. december 2015 af Mie12345678 (Slettet)

Jeg fik af vide at det jeg havde skrevet i min teori var noget referende og han sagde at jeg havde ikke brugt min teoriafsnit

Svar #4
01. januar 2016 af Mie12345678 (Slettet)

Jeg fik af vide af min lærer i dag, at hvis det skete i de store opgaver så vil det betragtet som snyd, men fordi det er en lille opgave så vil han ikke sige noget om det. Han sagde bare til mig, at den teori jeg havde skrevet var ikke vigtigt for opgaven, og hvis jeg finder informationer skal jeg bruge og ikke bare referere. Men tror i at han vil gå videre med sagen altså sige det til rektoren?

Brugbart svar (0)

Svar #5
01. januar 2016 af Jegvedingenting

#4

Tag det lidt roligt... Når han har sagt han ikke gør noget ved det, så lad det ligge. Bare lad vær med at gentage fejlen en anden gang.

- også kom videre. Lad vær med at hænge dig fast i så nogen småting :)


Skriv et svar til: Rapport

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.