Køb og Salg

Har du brug for korrekturlæsning af din opgave?

04. marts 2016 af Kommaeksperten (Slettet)

Jeg retter stave-, komma- og slåfejl samt grammatiske fejl i din opgave for kun 20 kroner pr. side - langt under, hvad de professsionelle tager for det samme stykke arbejde. For 30 kroner pr. side retter jeg også eventuelle "skæve" eller usammenhængende sætninger og andre uklarheder, naturligvis uden at ændre væsentligt på din oprindelige tekst.

Hvem er jeg?

Jeg er specialestuderende på CBS, og jeg elsker "sprognørderi". Jeg er typen, der finder stavefejl i menuen, når jeg er på restaurant. Jeg gør det ikke med vilje, det sker helt af sig selv. Engang tilbragte jeg en fredag aften med at læse Dansk Sprognævns 34-sider lange PDF om kommaregler - og jeg hyggede mig!

På alle mine studiejobs har jeg beskæftiget mig med kommunikationsopgaver, og mine kollegaer kommer til mig med tekster, der skal gennemlæses og rettes, inden de offentliggøres. Jeg er altid blevet rost for at skrive et flydende, elegant og fejlfrit dansk. 

Hvad får du?

Du får en grundigt gennemarbejdet opgave retur, hvor du kan se, hvilke rettelser jeg har foretaget. Har du travlt, kan jeg læse din opgave i de sene aftentimer, så du kan nå din deadline.

Skriv til mig her eller på [email protected]

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Venlig hilsen

Tine


Skriv et svar til: Har du brug for korrekturlæsning af din opgave?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.