Dansk
Downs syndrom
Hej.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en konklusin om Downs syndrom, for det kan jeg kke finde ud af. Kan i ikke bare skrive en hel konkliusion for mig, det vil være en mega stor hjælp.
Tak på forhånd :-)
Svar #2
06. marts 2016 af sjls
Som sagt^, skal du skrive dine egne opgaver, men du er velkommen til at spørge om noget mere konkret. Desuden har du intet sagt omkring selve opgaveformuleringen, hvilket gør det stort set umuligt for os overhovedet at komme med et forslag :)
Svar #3
06. marts 2016 af Stygotius (Slettet)
Hvis din lærer ikke er vant til at du skriver gode konklusioner, vil han/hun nok blive lidt forbløffet hvis du pludselig afleverer en velskreven, sammenhængende, sprogligt velformuleret konklusion.
Husk i øvrigt at en konklusion (mærkeligt nok) skal konkludere noget. En konklusion er ikke bare nogle få ord til afrunding for et syns skyld. Den skal vise hvad der kan udledes af det du har skrevet i opgaven.
Svar #4
07. marts 2016 af Budsmoke
Der er godt nok en optimist her da!!!
Andres arbejdskraft og tid er ikke gratis!!!
Stedet her er til at søge hjælp og rådgivning, når man ikke selv kan finde løsningen..
HVIS du absolut ikke ønsker hjælp, men "bare" at andre skal lave dit arbejde må du enten finde tegnedrengen frem, eller få dine forældre/værge(r) til at gøre det for dig. Men begge dele vil kun være en kortsigtet løsning, frem selv at arbejde sig til et resultat.
Skriv et svar til: Downs syndrom
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.