Eksamensforberedelse

Fysik og Mat A

12. maj 2016 af zartorium (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej skal til eksamen til de her fag, jeg tænkte på om det vil være en god ide og købe et whiteboard som er 90x60? eller vil det være for lille. Jeg har endelig ikke lyst til og gå ned til skolen hver gang og øve mig på det der (doven). Jeg har ikke prøvet det før, men jeg går ud fra at det vil være god træning?


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. maj 2016 af JulieW99

Det vil altid være god træning. Jeg ville dog bare benytte mig af et almindeligt stykke A4 papir, men nu skriver jeg også relativt småt.

Et whiteboard i den størrelse er fin.

- - -

Vh Julie


Svar #2
12. maj 2016 af zartorium (Slettet)

Ok det jeg tænker på er og snakke ligesom man gøre til eksamen, og ikke inde sit hoved ;)


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. maj 2016 af MarkBrezina

En let læsnign ville være at købe nogle større stykker papir a3, kan købes i alle bog og idé eller i andre tegne butikker. find et "underlag" eller et bord som du så anvender som din tavle istedet, prøv først at forklare ting til dine forældre, søskende, venner, før du tager det et trin videre.

Et whiteboard er en anelse i overkanten synes jeg selv, men hvis du har penge og plads, så kan det bruges til et fysik studie senere.


Skriv et svar til: Fysik og Mat A

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.