Dansk
Poesibog og den poetiske tekst
Jeg kunne godt bruge noget hjælp til digtet : "Vinterglæder". (Jeg vedhæfter et link hvor i kan læse digtet som er knap 3 sider lang).
Mit spørgsmål går som min overskrift afslører ud på det poetiske i teksten. Hvor ser vi i digtet forbindelsen til den traditionelle poesibog, som piger brugte før i tiden?.
Jeg sidder lidt fast i det her spørgsmål, så hvis der er nogle der har læst digtet , eller lige har lyst til hurtigt skime den igennem og hjælpe mig med det her spørgmål , vil det virkelig hjælpe mig en del.
På forhånd mange tak
Svar #1
14. juli 2016 af Stygotius (Slettet)
Det er jo nok lidt svært at tage stilling til noget som ikke er blevet vist her.
Svar #6
14. juli 2016 af HFNU (Slettet)
Nej det er rigtigt...den kan desværre slet ikke accepterer det link, jeg prøver at sætte ind. Jeg prøver at se om man kan finde den på nettet
Svar #11
https://fronter.com/vuc/links/files.phtml/1139279829$387430338$/Materialer/dk_a/m3_filer/m3_opg3_Vinterglaeder.pdf
Svar #13
14. juli 2016 af Eksperimentalfysikeren
Nej. Det ser ud til, at man skal være logget ind, for at kunne læse digtet. Det kan du ikke komme udenom, så vi må nok opgive at hjælpe dig. Det beklager jeg.
Svar #14
Jeg har taget 3 billeder af hele digtet som jeg prøver at sætte ind her. Så tror jeg godt man kan læse digtet.
Vil du så kunne hjælpe?
Svar #18
14. juli 2016 af Stygotius (Slettet)
Du forlanger vist at de der skal hjælpe dig, er synske eller har andre overnaturlige evner.