Dansk

Analyse af billede

13. september 2016 af Caroline2000 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

jeg skal analyser et billede men ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer eller skrive de her spørgsmål til billedet :

spørgsmål 1: Hvad fortæller motivet og kompositionen om personernes roller i familien?

spørgsmål 2 : Hvilke typiske træk for biedermeier synes I, billedet udtrykker?

billedet er vedhæftet

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. september 2016 af OliverHviid

Måske burde du lære at konstruere forståelige sætninger først.

Brugbart svar (0)

Svar #2
13. september 2016 af MMLL13

Det er da noget underligt noget at skrive, Oliver :s Man forstår da udemærket hvad hun mener..

Brugbart svar (0)

Svar #3
13. september 2016 af Mm98

Enig.

Brugbart svar (3)

Svar #4
13. september 2016 af OnceUponATime (Slettet)

#1 det kunne du sagtens have udtrykt lidt pænere. Jeg kan sagtens forstå hendes sætninger. Det er direkte klamt, hvordan folk tør skrive grimt over nettet. Hvis din hjernekapacitet ikke rakte nok til at forstå hendes sætninger, kunne du spørge "kan du formulerer dig anderledes?" Eller " Jeg er ikke helt med på, hvad du mener"

#0 spørgsmål 1 lyder på, at du ud fra billedet skal forsøge at gætte dig til, hvad personernes roller er. Dvs hvad tror du far laver til dagligt? Hvad tror du mor laver? Hvad tror du børnene laver? Og hvordan kan du se det?

Svar #5
13. september 2016 af Caroline2000 (Slettet)

OliverHviid for det første er det ikke mig der har skrevet de spørgsmål det er min lære !!!

Og OnceUponATime mange tak det ville jeg prøve det blev lidt nemmere at forstå spørgsmålet

Brugbart svar (0)

Svar #6
13. september 2016 af MMLL13

Onceuponatime - helt enig! Det er helt utroligt hvordan folk kan skrive til hinanden.. Det er trist! Godt at du kunne hjælpe Caroline2000 :-)

Skriv et svar til: Analyse af billede

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.