Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Historisk analyse af brugen og følgerne af sennepsgas under 1. verdenskrig

14. december 2016 af tbchrist

Hej Alle 

Jeg har fået følgende problemstilling i min SRP:

Analyser selvvalgt kildematriale med henblik på at undersøge brugen og folgerne af sennepsgas under 1. verdenskrig. 

Til at besvare denne problemstilling har jeg fået to hjemmesider af min vejleder:

http://www.eurobeast.dk/verdenskrig/tekno/gas.htm

http://denstorekrig.excathedra.dk/giftgas.html#yser

Dog har jeg lidt problemer med at se, hvordan jeg skal vise mine egenskaber indenfor historie. 

Derfor ville jeg hører om der var nogen, der kunne råde mig, kommer med nogle fokuspunkter eller hjælpe mig til hvordan jeg skal lave analysen. 

På forhånd tak 


Brugbart svar (1)

Svar #1
14. december 2016 af KanJegHjælpe (Slettet)


Brugbart svar (0)

Svar #2
21. november 2018 af Amarillo

Hejsa, jeg ville bare høre hvordan det gik med din SRP? Jeg skal skrive om præcist det samme nemlig i Kemi A og Historie :))


Svar #3
22. november 2018 af tbchrist

Det gik rigtig godt. Selvom jeg ikke rigtig fik svaret på mit sidste spørgsmål (da det ikke var muligt at svare på) fik jeg stadig 12

Brugbart svar (0)

Svar #4
25. februar 2021 af beti9901

#3 Det gik rigtig godt. Selvom jeg ikke rigtig fik svaret på mit sidste spørgsmål (da det ikke var muligt at svare på) fik jeg stadig 12

Hej tbchrist.

Har du mulighed for at sende opgaven til mig?, har præcis om samme emne og er nysgerrig efter hvordan du har opstillet opgaven (:


Brugbart svar (0)

Svar #5
05. marts 2023 af Juanjavier

#3 Det gik rigtig godt. Selvom jeg ikke rigtig fik svaret på mit sidste spørgsmål (da det ikke var muligt at svare på) fik jeg stadig 12

Hej tbchrist. Da jeg selv skal til at skrive SRP om sennepsgassen i første verdenskrig, ville jeg høre om jeg måtte læse din igennem, for at få et indblik i strukturen. 

God søndag! 

MVH.


Brugbart svar (0)

Svar #6
16. januar kl. 21:45 af abdel222

Hej, jeg skal selv skrive om sennepsgassen lige om lidt er det muligt om du eventuelt kunne sende din opgave? med henholdsvis struktur :)


Brugbart svar (0)

Svar #7
14. marts kl. 10:21 af Hansen43321

Hej tbchrist, jeg skriver også om sennepsgas her til SRP i år, så ville høre om jeg kan få tilsendt din opgave til inspiration:)
Min mail er [email protected]


Skriv et svar til: Historisk analyse af brugen og følgerne af sennepsgas under 1. verdenskrig

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.