Debat

Ha Almen - RUC

07. marts 2017 af Charlesbronson (Slettet)

Er der nogen der har erfaring med på hvilke kandidatuddannelser man kan blive optaget med en Ha.almen fra RUC (Merit)?

ECTS pointene lever slet ikke op til de krav der er til cand.merc uddannelserne på CBS. Er der nogen der alligvel har formået at blive optaget med en baggrund fra RUC?

Eller er der nogen der har andre erfaringer med evt at være blevet optaget på SDU i Odense eller KU eller evt andre steder? Jeg  håber at der er nogen der kan give nogle konkrete navne på kandidatuddannelser hvor det er muligt at blive optaget med en HA bagrrund fra RUC. For som jeg oplever lige nu er der ikke rigtig nogen anden vej end at læse videre på RUC.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. juli 2017 af Anders521

Ud fra dit indlæg kan jeg læse at du gerne vil have et oversigt over kandidatuddannelser som man kan blive optaget på med en HA Almen som baggrund, men det kan du formentlig finde ud af ved at spørge studievejlederen på den pågældende uddannelsesinstitution du gerne vil ind på. Jeg tror ikke HA Almen er skruet sammen på sådan en måde at du ikke søge på kandidatuddannelser end dem bliver tilbudt på RUC.


Skriv et svar til: Ha Almen - RUC

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.