Debat

Galla?

01. december 2017 af stin7901 (Slettet)

Svar #1
01. december 2017 af stin7901 (Slettet)

Hej hvad er jeres meninger om galla?

Mange af festerne på vores gymnasie, har jeg ikke set som værende særlig gode, og derfor har jeg lidt den samme opfattelse med galla at det kommer til at blive lidt ligesom festerne, derfor er lysten meget lille for at tage med til galla, og i og med jeg heller ikke er blevet sprugt, har jeg ikke helt følelsen af at jeg har lyst til at tage med, andre der har haft det sådan? Problemet er bare at jeg føler mig enormt presset fra andre, og dem omrking mig om de syntes jeg er nederen ved ikke at tage med, har i nogle erfaringer med galla på jeres skole, eller haft en ligende oplevelse? bare kom med jeres meninger :)  

 

Brugbart svar (0)

Svar #2
01. december 2017 af Mikhael (Slettet)

Jeg var heller ikke meget for det, men det viste sig faktisk at være super sjovt. Det er en aften, som jeg ikke glemmer. Det var rigtig hyggeligt at have delt den oplevelse sammen med de andre. Og til det med, at du ikke er blevet spurgt. Den nemmeste måde at komme omkring på er selv at spørge!!


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. december 2017 af Anders521

#0 Hvis du ikke har lyst, så vil jeg fraråde dig i at tage med til galla. Det kunne være en sjov og uforglemmelig oplevelse, men det kunne også være kedelig og trist.  


Brugbart svar (0)

Svar #4
10. december 2017 af Egofaciens

Enig med #3. Hvis du ikke har lyst til at tage med til festen, så skal du lade vær. I sidste ende er det bare en fest, som der helt sikkert kommer mange af i fremtiden :-) Jeg ville dog også lige sige, at dét at du ikke har en gallapartner på ingen måder, burde være grunden til, at du ikke tager til galla. Det er helt ligegyldigt! Du kan følges med dine veninder/venner eller som #2 siger: selv spørge en!

Al held og lykke med det :-)


Skriv et svar til: Galla?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.