Projektopgaven (9. kl.)

Produkt til kvindernes rettigheder

16. januar 2018 af Signedt4

Hej, vi har projketuge i den kommende uge, og vi har overemnet "Udvikling", under det har vi valgt "Udvikling af kvindernes rettigheder" Min veninde og jeg har valgt at sammenligne kvindernes rettigheder i Danmark, med kvindernes rettigheder i verdens andre lande, som Indien, og mange lande i mellemøsten. 

Vi skal så finde på et produkt, og har ingen ide. Måske i har nogle ideer? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. januar 2018 af artina051

jamen jeg tænker på en demostration, elller måske en tidslinje meget kedeligt men


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. januar 2018 af Sarah3310 (Slettet)

Jeg havde projekt i 9.kl. Vi havde det samme emne og vi perspektiverede til mellemøsten. 

I vores gruppe lavede vi en vægt ud af træ, hvorved vil lavede små produkter som forstiller sig at være  penge, barsel, vold samt politik fir begge køn. Derefter lagde vi dem på vægten hvorved man kunne se forskellen ift. kønnene. Vi lavede en kvinde konference hvorpå vi holdte taler som besvarede vores promstillinger vold, politik udannelse med udgangspunkt af kvinders rettigheder. vi indblandede vægten samt et interview i konferencen. Håber det gav mening ;) 


Skriv et svar til: Produkt til kvindernes rettigheder

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.