Studievejledning

Studieretning. Biotek A eller mat fys kemi?

21. oktober 2018 af nora9000

Hej

Jeg er meget i tvivl om jeg skal vælge biotek linjen eller mat, fys og kemi. Jeg ved ikke hvilken en af dem jeg interesere mig mest for. Jeg kan godt lide biologi, men det skræmte mig at folk sagde der var mange afleveringer i forhold til andre linjer, og den var svær. Jeg tænkte at de ville blive stressende for mig. Det er også sådan tre af de lærer vi har nu i gk, skal man også have i biotek klassen. De lærere er i Dansk, mat og engelsk. Lad mig sige sådan at de okay, men ikke de bedste lærer, og de forvirrer sig selv nogle af dem. hvis jeg vælger biotek af, så går der 25 elever, hvor imod mat fys kemi, går der 17 Jeg ved ikke hvad jeg intereserre mig for af arbejde efter gym. Jeg tænkte så også på Biologi kemi linjen. Men der er ikke Mat A, og folk sagde at det var svært at rykke mat til A senere

Har i nogle erfaringer med biotek?


Brugbart svar (1)

Svar #1
21. oktober 2018 af guzbak

Vælg det fag du er stærkest i, hvis begge interesserer dig lige meget.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #2
21. oktober 2018 af nora9000

Ja, kan godt se det, men jeg ved ikke hvad jeg sådan er stærkest i... okay ved dem alle tror jeg


Svar #3
21. oktober 2018 af nora9000

Har I nogle erfaringer med at rykke mat A op senere? Hvis man vælger den med biologi A kemi B?


Brugbart svar (1)

Svar #4
21. oktober 2018 af guzbak

Jeg havde selv mat a fra starten og ville ikke kunne overskue at skulle supplere det op senere da jeg ikke synes at det var det fedeste fag, men mit studie krævede mat a.
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Studieretning. Biotek A eller mat fys kemi?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.