Engelsk

Tilbyder hjælp til engelsk opgaver og lektier!

26. oktober 2018 af Engelskhjaelper - Niveau: A-niveau

Jeg tilbyder hjælp til engelsk opgaver og lektier, da jeg netop er blevet student fra IB, og derfor har haft undervisning på engelsk de sidste 3 år. Det er mod betaling hvis det er en større opgave, og kan sagtens fremvise eksempler af tidligere opgaver jeg har lavet for folk :-)

Hvis du har brug for hjælp kan du skrive til mig her, eller træffe mig på mit mobil nummer: 50200294.


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. oktober 2018 af Stygotius

Det er ikke tilladt at reklamere  på Studieportalen.


Svar #2
26. oktober 2018 af Engelskhjaelper

Beklager, det vidste jeg ikke :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
26. oktober 2018 af Stygotius

engelsk opgaver  = engelskopgaver

mobil nummer  =  mobilnummer


Svar #4
26. oktober 2018 af Engelskhjaelper

Såså, tilbyder heldigvis ikke hjælp i danskfaget;-) Fik dog stadig 12 i det på mit afgangsbevis, men selv de bedste kan jo lave fejl. God dag:-)


Brugbart svar (0)

Svar #5
26. oktober 2018 af Stygotius

Ja, 12-taller hænger jo lidt løst på visse skoler,  måske især på den (ukendte) skole du kalder "IB".

Hvem mon har hørt om en skole ved det navn?


Svar #6
26. oktober 2018 af Engelskhjaelper

IB er kun få steder i Danmark da det er en international uddannelse, og den er en af de absolut sværeste at fuldføre. Hele 25% dumper den, og kun 1% i hele verden opnår en perfect score. Jeg sad mindst 10-12 timer om dagen og lavede skolearbejde hverdag, hver weekend og hver ferie. Derudover levede jeg på ca 4 timer søvn om natten. 

Læs gerne mere her, nu hvor du er en smule uviden: https://langkaer.dk/ib/

God dag:-)


Brugbart svar (0)

Svar #7
26. oktober 2018 af VietCoungVu

I skændes meget hva?


Brugbart svar (1)

Svar #8
26. oktober 2018 af VietCoungVu

Det er der lige meget, hvilken skole man går i, bare man er glad for det.


Svar #9
26. oktober 2018 af Engelskhjaelper

Det giver jeg dig ret i :-)


Brugbart svar (0)

Svar #10
26. oktober 2018 af Stygotius

IB er som bekendt(?)  et navn på en eksamen, ikke på en skole. 

"Hele 25 % dumper den

"Jeg lavede skolearbejde hverdag"

Til lykke med dit 12-tal i dansk. Det ser ud til at være fantastisk velfortjent. Hvad med at prøve på kinesisk  i stedet? Det bliver  sikkert lige så godt.


Svar #11
26. oktober 2018 af Engelskhjaelper

Tak, det mener jeg også selv, at det er. I vores eksamen får man 12 når man har mellem 21 til 25 point, og havde faktisk 25 så det er også et stort 12 tal :-D

Jeg har ikke sagt, at det er en skole. Det er en uddannelse. Men jeg er utrolig beæret over at du kan overskue at bruge så meget tid på mig, det varmer mit hjerte på sådan en kold fredag.

Har desværre ikke tid til at lære kinesisk nu selvom det kunne være sjovt. Kan se at du mangler en smule indhold i din hverdag, så mon ikke du skal starte til det?:-) 

For sidste gang, god dag min ven:-)


Brugbart svar (0)

Svar #12
26. oktober 2018 af Stygotius

Du har fået 12, og dit danske er stadig håbløst. Det  siger nok noget om karakterernes værdi.

"Jeg har ikke sagt, at det er en skole."  Nå ikke?

Du skrev tidligere: "da jeg netop er blevet student fra IB". Man bliver vel student fra en skole, ikke fra en uddannelse.

"så mon ikke du skal starte til det?"   Jo da; dit danske er bestemt  lige til et 12-tal.

Siden hvornår har man kunnet "dumpe en eksamen" ??   -Det må være på en IB-uddannelse.


Svar #13
26. oktober 2018 af Engelskhjaelper

Hahaha, du er sgu sjov. Du er velkommen til at ringe til mig på nummeret, hvis du har mere du vil sige :-)

God dag:-)


Brugbart svar (0)

Svar #14
26. oktober 2018 af VietCoungVu

Wow, i har en langsamtale, kan jeg se.


Svar #15
26. oktober 2018 af Engelskhjaelper

Og forresten har jeg kun skrevet at jeg tilbyder hjælp i engelsk, så det er vel irrelevant hvad jeg fik i dansk :P


Brugbart svar (0)

Svar #16
26. oktober 2018 af VietCoungVu

Ja det er sandt nok:)

Jeg håber, hvis du måske vil hjælpe mig med engelsk en dag. På studieportalen, men jeg ringer altså ikke til dig, for jeg er ikke sikker, hvem du er.

Ok :)


Svar #17
26. oktober 2018 af Engelskhjaelper

Hej,

Mine to seneste svar er ikke til dig, så det skal du ikke bekymre dig om :-) Og selvfølgelig vil jeg hjælpe dig, du skriver bare - God dag! :-D


Brugbart svar (1)

Svar #18
26. oktober 2018 af VietCoungVu

Ja:)


Brugbart svar (1)

Svar #19
26. oktober 2018 af Stygotius

Er det irrelevant at man ikke kan skrive  sit eget sprog?  Tjaa.......


Skriv et svar til: Tilbyder hjælp til engelsk opgaver og lektier!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.