Debat

Bortvisning

08. december 2018 af Cluas1 (Slettet)

Hej, bliver man bortvist fra skolen, hvis man(x) har kontakede en der ikke ville kontakte med x ?


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. december 2018 af MatHFlærer

Jeg tror ikke x bliver bortvist, hvis x besøger y, som ikke vil besøges af x. Men tænker at gentagende gange kan muligvis resultere i en bortvisning (under antagelse af, at x er advaret flere gange). Om bortvisningen så er permanent, ved jeg ikke. 


Svar #2
08. december 2018 af Cluas1 (Slettet)

#1

Jeg tror ikke x bliver bortvist, hvis x besøger y, som ikke vil besøges af x. Men tænker at gentagende gange kan muligvis resultere i en bortvisning (under antagelse af, at x er advaret flere gange). Om bortvisningen så er permanent, ved jeg ikke. 

altså, sagen er sådan. Y sagde til x " vi skal stoppe at tale med hinanden i noget tid"  X har købt en gave til Y efter et par uger. og snakkede ikke med Y. Y ville give gaven tilbagen.

Ps: Y sagde, at x på et tidspunkt sagde til y " at stoppe med at tale med andre drenge."


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. december 2018 af MatHFlærer

Jeg tænker, at x må vente med at tage kontakt til y. Hvis x synes om y, så burde x være i stand til at forstå det, ellers vil det bare forringe forholdet mellem x og y. Tanken er god fra x's side når x køber en gave, men knap så heldigt fra x at sige, at y ikke må tale med andre drenge. 


Svar #4
08. december 2018 af Cluas1 (Slettet)

#3

Jeg tænker, at x må vente med at tage kontakt til y. Hvis x synes om y, så burde x være i stand til at forstå det, ellers vil det bare forringe forholdet mellem x og y. Tanken er god fra x's side når x køber en gave, men knap så heldigt fra x at sige, at y ikke må tale med andre drenge.

Men  hvis vi nu siger at  Y går og sladrer til en fx en  lærer , at X generere Y. selvom at Y på et tidspunkt har også genererede X. Men læreren  vil ikke høre X's side.  Og kun x bliver bortvist??? 


Brugbart svar (0)

Svar #5
08. december 2018 af MatHFlærer

Både x og y fortjener at fortælle sin side af sagen. Hvis x føler sig uretfærdigt behandlet, så bør x søge en evt. anden lærer. 


Svar #6
08. december 2018 af Cluas1 (Slettet)

#5

Både x og y fortjener at fortælle sin side af sagen. Hvis x føler sig uretfærdigt behandlet, så bør x søge en evt. anden lærer. 

hvis læreren er en leder og har besluttede sig allerede?


Brugbart svar (0)

Svar #7
08. december 2018 af MatHFlærer

Man kan ikke bare drage en konklusion uden at høre begge sider. 


Skriv et svar til: Bortvisning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.