Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP - litterær artikel

12. december 2018 af Martinjakob

Hej Alle

I min analyse skulle jeg analysere 2 litterære artikler, jeg har lavet det. Men jeg har lidt problemer med indholdet - jeg ved ikke om det er godt eller virkelig dårligt.

er der en som er virkelig god til dansk og litterære artikler der gerne vil læse det igennem?

Tak på forhånd.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. december 2018 af Moderatoren

Hvad er det for nogle litterære artikler? "Normalt" så er litterære artikler en analyse og fortolkning af en tekst.


Svar #2
13. december 2018 af Martinjakob

#1

Hvad er det for nogle litterære artikler? "Normalt" så er litterære artikler en analyse og fortolkning af en tekst.

ja, det er det også. Men har bare svært, at finde ud af om jeg har gjort det korrekt 


Svar #3
13. december 2018 af Martinjakob

#1

Hvad er det for nogle litterære artikler? "Normalt" så er litterære artikler en analyse og fortolkning af en tekst.

Jeg skal bare lave en litterær analyse af 2 selvvlagte noveller, hvilket jeg har gjort 


Brugbart svar (0)

Svar #4
13. december 2018 af kanjeghjælpedig (Slettet)

Bare lige for at forstå det rigtigt.

Er det analysen af novellerne, som du har problemer med?

Eller skal du skrive en litterær artikel om novellerne?


Svar #5
13. december 2018 af Martinjakob

En Litterær artikel indeholder jo en analyse og fortolkning? eller har jeg misforstået det


Svar #6
13. december 2018 af Martinjakob

Undskyld jeg har formuleret mig ukorrekt. Jeg skulle lave 2 litterære artikler af 2 noveller 


Brugbart svar (0)

Svar #7
14. december 2018 af kanjeghjælpedig (Slettet)

Jo, sorry - det er mig som har misforstået dit spørgsmål.

http://octavius.vibygym.dk/den-litteraeligre-artikel.html#


Skriv et svar til: SRP - litterær artikel

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.