Dansk

SRP KLAGE SRP

08. februar 2019 af hamida12 - Niveau: A-niveau

Hej, 

Jeg har i dag fået min SRP karakter afgivet, og den var desværre ikke noget at råbe hurra for. Jeg ønsker at sende en klage, men før jeg gør det, vil jeg lige høre om der var nogle som kunne læse den og eventuelt komme med en forklaring på hvad de synes. I må meget gerne skrive jeres mail til dem der kunne være interesserede, også vil jeg sende den over mail. Tak på forhånd. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
08. februar 2019 af guzbak

Måske kunne du også booke en tid hos studievejledningen og høre deres input?

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #2
08. februar 2019 af hamida12

Det vil jeg gøre - tak. 


Svar #3
08. februar 2019 af hamida12

Men er det muligt at en karakter fx kan gå fra 02 til 10 ved revurderingen? 


Brugbart svar (0)

Svar #4
08. februar 2019 af JulieW99

#3, det tænker jeg aldeles ikke du skal sætte næsen opefter. Husk at det også kan medføre en endnu lavere karakter! Og så er det altså den nye, og lavere karakter, der tæller.

Start med at gå til din SRP-vejleder og find ud af hvorfor den i det hele taget er bedømt så lavt. Det er den nok ikke uden grund.

- - -

Vh Julie


Svar #5
08. februar 2019 af hamida12

Tak for det.


Brugbart svar (0)

Svar #6
08. februar 2019 af guzbak

Jeg ville nok tænke at den højst ville ryge én karakter op eller én karakter ned :-)

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Brugbart svar (0)

Svar #7
09. februar 2019 af MathematicallyIncorrect

Blot til info kan du ende fra 02 til 00. Hvis du er heldig kan du ende op på et 4'tal. Tag en snak med studievejlederen og vær sikker på om det er processen værd.


Skriv et svar til: SRP KLAGE SRP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.