Generelt

eksamensbevis gyldighed

22. maj 2019 af narutoboi1999

erklærer ens eksamensbevis først gyldig efter man har gennemført alle sine eksamener?

m.a.o. i tilfælde af at skulle deltage i sygeeksamen, er eksamensbeviset først gyldig fra den er gennemført?


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. maj 2019 af Smut1

Hvorfor? Hvis du tænker på at søge ind på uni eller lignende, kan man søge om betinget optag (Det vil sige, at du opfylder kravene for uddannelsen inden studiestart eller umiddelbart derefter).


Svar #2
22. maj 2019 af narutoboi1999

.


Svar #3
22. maj 2019 af narutoboi1999

#1

Hvorfor? Hvis du tænker på at søge ind på uni eller lignende, kan man søge om betinget optag (Det vil sige, at du opfylder kravene for uddannelsen inden studiestart eller umiddelbart derefter).

hvordan fungerer betinget optag? - karakterene kan jo ikke ændres. 

grundlaget for   mit spørgsmål er en længere og delvist personlig historie, men hvis du kan svare direkte på mit spørgsmål ville det være utrolig prissat - hverken ment som et næsvis eller flabet respond 


Brugbart svar (0)

Svar #4
23. maj 2019 af Smut1

Nej, karaktererne kan ikke ændres, men hvis du skal til sygeeksamen, vil jeg da mene, at du ikke har fået en karakter i det pågældende fag. I så fald er der jo sket en fejl, som skolen bør rette.


Skriv et svar til: eksamensbevis gyldighed

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.