Dansk

debaterende artikel

01. september 2019 af Teriperry - Niveau: A-niveau

jeg skal skrive en debaterende artikel om el løbehjul i københavn, og have en nogle for og imod argumenter, men synes jeg er nået i et punkthvor jeg skriver det samme om og om igen. så ville lige spørge hvad i synes jeg evt. ellers kunne skrive om udover:

imod argumenter: 

Henkastede el-løbehjul flyder, hvor de er til fare for især kørestols- og rollatorbrugere og for svagtseende og blinde.

mindreårige, fulde mennesker 

Skaber kaos på vejene og folk er ikke opmærksomme på reglerne

Vi har haft mange år til at lære cyklen at kende og hvordan det skal fungere i trafikken. det har vi ikke med løbehjulet og det kan skabe kaos i trafikken.

for argumenter: 

vedvarende energi

let transportmiddel

let tilgængelig 


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. september 2019 af Stygotius

Du skal i hvert fald lave ordentlige sætninger og ikke f.eks. bare droppe alle grundled og de fleste af alle andre ord i sætningerne. Det skal vel ikke ligne noget primitivt SMS-slang. 

Du trænger voldsomt  til at få dit sprog og din stavning rettet kraftigt til så det kommer til at ligne dansk.


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. september 2019 af Moderatoren

Udleder mere CO2 end cykler.

Prøv at skrive den debatterende artikel med de argumenter, som du allerede har. Mangler du så noget?


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. september 2019 af Stygotius

1 Øh, hvad udleder mere CO2 end cykler??

2  Det hedder "debatterende"


Skriv et svar til: debaterende artikel

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.