Engelsk

Forkerte karakterer i engelsk

25. september 2019 af mathildekan - Niveau: 9. klasse

Hej :)

Sagen er den, at da jeg startede i 8. sidste år (går i 9. nu), fik vi en ny engelsklærer. I og med hun ikke kendte os og vores styrker så godt, fordi hun kun havde haft os i nogle uger, gav hun alle 02. Mine forældre havde den teori, at hun ville starte med at give alle lave karakterer, så hun kunne give os meget højere når året var omme, som om det var hendes fortjeneste. Hun var en virkeligt dårlig lærer og der var mange klager over hende, så det endte med hun blev fyret lige inden sommerferien. Hun har så (igen) givet os alle 02 i engelsk årskarakteren. De fleste af os har fortjent i hvert fald et 4 eller 7 tal. I næsten alle mine afleveringer har jeg fået 7-10, så jeg synes ikke det er rimeligt. Jeg ved godt karakteren ikke er gældende endnu, fordi det ikke er eksamen, men synes stadig det er uretfærdigt. Mit spørgsmål er så; er der noget jeg kan gøre? vi har fået en ny engelsklærer som er rigtig sød. Kan man spørger hende om at revurdere os? Og vil mine årskarakterer fra 8. og 9. stå nogen steder? Tak på forhånd :)


Brugbart svar (1)

Svar #1
25. september 2019 af Audioholic

Hvis det er fra 8. til 9. klasse, kommer det ikke til at stå nogen steder. Det er kun den endelige standpunktskarakter samt eksamenskarakter, der kommer til at stå på dit eksamensbevis.


Skriv et svar til: Forkerte karakterer i engelsk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.