Engelsk

Retning af essay

27. november 2019 af Trojanskhest - Niveau: B-niveau

Hej studieportalen!

Jeg har skrevet et essay, og vil derfor spørge om der er nogen rare sjæle, som vil rette den igennem grammatiske fejl, valg af forkerte ord osv. 

Det vil betyde så ekstremt meget, da min lærer aldrig retter grammatik og indhold men skriver blot en karakter   ind. 

Jeg kan sende den over mail, hvis der er et dejligt individ der vil hjælpe en meget desperat gymnasieelev. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
27. november 2019 af Stygotius

Hvis din lærer aldrig kommenterer dine fejl, er der simpelthen tale om tjenesteforsømmelse og om at være en 

utrolig ringe lærer. Det lyder meget usandsynligt at en gymnasielærer kan finde på den slags.

Jeg vil gerne svare på konkrete spørgsmål men kan ikke give mig til bare at rette en hel opgave.


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. december 2019 af IRCG

Jeg har noget der hedder grammaly det koster 750 kr. Den retter alle engelske fejl og gør meget mere. Send den til mig, så skal jeg nok rette den.


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. december 2019 af Stygotius

Du snyder dig selv grundigt ved at bruge overflødige tricks som "Grammaly". Du får iingen forklaring og lærer intet af det.

Hvad med at lære engelsk på en seriøs måde???.


Skriv et svar til: Retning af essay

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.