Engelsk

Engelsk

14. maj 2020 af anto2828 - Niveau: 9. klasse

Hej jeg skal til at op i engelsk disposition, jeg mangler et underemne indenfor hovedemnet Billy Elliot..
nogle som kan hjælpe med det? Er helt blank og har set filmen.


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. maj 2020 af Moderatoren

Hvilke emner kommer filmen ind på?


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. maj 2020 af trætstuderende

Prøv at tænke på, hvilke temaer filmen kommer ind på. Kan ikke heeeelt huske den selv, da det er sådan 5 år siden jeg så den, så er ikke helt sikker på, at det jeg skriver nu, rent faktisk har noget at gøre med filmen - så det må du selv lige bedømme. Men til inspiration kunne du måske overveje noget om kampen mellem at gå efter sine egne/forældres drømme? Hvordan det er at vokse op i et fattigt miljø? Kan ikke helt huske, om der også var noget med homoseksualitet - men hvis det er, kunne man jo også evt. fokusere på det. Der er masser muligeder. Prøv evt. selv at lave en brainstorm med alt det, du synes, den handler om, og så vælg det, du finder mest spændende.


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. maj 2020 af Stygotius

En "brainstorm" er en tilstand hvor man er helt rundt  på gulvet ellet har tabt besindelsen eller har været mentalt fraværende og forvirret. Der er nok ingen der ønsker sig en brainstorm.

Du mener nok "brainstorming"


Skriv et svar til: Engelsk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.