Spansk

Delprøve 1 uretfærdig behandling?

25. september 2020 af Elninoo - Niveau: A-niveau

Føler tit jeg bliver misforstået af min spansk lære - hun føler jeg ikke er hårdtarbejdende selvom jeg gør en indsats. Jeg har forbedret mig markant i forhold til tidligere år. 

Men jeg føler tit at i opgave delprøve 1 hvor man skal "Give billedet en titel og kommenter det med 3-5 sætninger" Der får jeg tit lave point selvom jeg egentlig fortjener bedre (føler jeg selv) 
Kan i bedømme om jeg har en sag eller? 

"La Muerte" 
Muchas personas en Latinoamérica transportan drogas especial de "Mulas". Los mulas van a international de bogota. Por esto las autoridas buscan el drogas. Ademas la policia transportan las mulas a la prisón. Las personas viven en el celle todos de vida. 

Fortjener jeg 2 point på denne? Kan godt se jeg har lavet nogle små fejl men dem har hun skrevet i rettevejledningen 


Svar #1
26. september 2020 af Elninoo

b


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. september 2020 af Martin0911

Det afhænger af dit niveau. Det er lavt niveau de sætninger du har lavet så er det 3. G med spansk på A giver det nok ikke så meget

Svar #3
27. september 2020 af Elninoo

Hm "lavt niveau - hvordan kommer jeg op på det næste niveau" i følge dig? Hvilke sætningstyper skal der være 


Skriv et svar til: Delprøve 1 uretfærdig behandling?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.