Engelsk

Hjælp - engelske hjemmesider

30. april 2021 af Betten05 - Niveau: 9. klasse

Hej alle!

Jeg har haft gode oplevelser herinde før, så nu prøver jeg lige igen. 

Jeg skal meget snart have en outline færdig til min engelske mundtlige eksamen, jeg har valgt Australien (Noget om de indfødtes forhold til de "hvide").

Er der nogen der har et par engelske hjemmesider som i tænker jeg ville kunne bruge, så skriv meget gerne. 

Mange tak på forhånd!


Brugbart svar (1)

Svar #1
01. maj 2021 af Stygotius

Det er svært at forstå at det skulle være vanskeligt selv at finde stof om det emne.

Hvis du søger på Google på "aboriginals discrimination", kommer der omgående et væld af sider frem.

Har du gjort det ???


Svar #2
01. maj 2021 af Betten05

Stygotius ja, det har jeg. Det var mere hvis der sad en herinde som kendte en rigtig god hjemmeside. Det kunne også være der havde været en som valgte det samme emne som mig, og som havde nogen gode ideer...:-)

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. maj 2021 af Stygotius

Hvorfor kan/vil du ikke bruge de nævnte hjemmesider ?

Er de ikke "gode" nok tli dig?


Svar #4
01. maj 2021 af Betten05

Jo, de er udmærkede, jeg sætter pris på alt jeg kan finde ;-)
Hvis du ikke har en hjemmeside er det også ok, men det kunne godt være der var en anden der havde noget brugbart.

Brugbart svar (0)

Svar #5
02. maj 2021 af Stygotius

Du har fået et hav af forslag på de nævnte hjemmesider.


Svar #6
03. maj 2021 af Betten05

Hvor?

Brugbart svar (0)

Svar #7
03. maj 2021 af Stygotius

-som jeg tidligere har nævnt:: -ved en søgning på Google efter  "aboriginals discrimination"


Svar #8
04. maj 2021 af Betten05

Ja, det har jeg godt set. Men nu spørger jeg om der er andre end dig der evt. har noget. Du behøves ikke at skrive mere herinde hvis du ikke har noget, det er helt i orden ;-) god dag..

Brugbart svar (0)

Svar #9
04. maj 2021 af Stygotius

Næ, jeg "behøves" nok ikke noget som helst.


Svar #10
05. maj 2021 af Betten05

Super! Det her var ikke lige det jeg tænkte mit opslag skulle bruges til. Jeg har ikke lyst til at bruge min tid på at diskutere om noget meningsløst, hvilket andre tilsyneladende har. Så det her er min sidste kommentar, medmindre andre end Stygotius kommenterer...

Brugbart svar (1)

Svar #11
05. maj 2021 af Moderatoren

På faktalink fandt jeg et interview, som du måske kan bruge: 

https://www.youtube.com/watch?v=kDs0oTYZqeE

Ellers skal du skrive hvilke hjemmesider, som du selv har fundet noget relevant på. Så kan hjælperne foreslå andre sider, hvis de kan.


Svar #12
05. maj 2021 af Betten05

Jeppe101 tusind tak! Det er præcis det jeg har brug for ;-)


Brugbart svar (1)

Svar #13
05. maj 2021 af Stygotius

Du "behøves" slet ikke være sur og aggressiv. Det er der slet ingen grund til.


Brugbart svar (0)

Svar #14
06. maj 2021 af Moderatoren

Det var så lidt – det var meget let at finde. Godt at du ikke bliver sur og aggressiv, når du ikke får de svar, som du ønsker.


Skriv et svar til: Hjælp - engelske hjemmesider

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.