IT

Er der en herinde som kan hjælpe mig med hvorfor jeg ikke kan logge på denne side

30. april 2021 af UCL (Slettet) - Niveau: C-niveau

Er der en herinde som kan hjælpe mig med hvordan jeg kan logge ind på mit.kvuc.dk. Jeg har ikke haft nogle problemer med at logge ind overhovedet, men pludselig i dag kan jeg ikke logge ind. 

Alt hjælp er virkelig prissat. 1000 tak

Vedhæftet fil: Login problemer.png

Brugbart svar (1)

Svar #1
01. maj 2021 af eY47

Det er meget begrænset information vi har, og jeg har ikke nogen konto til at logge ind og teste med.

Hvornår oplever du fejlen?
Får du mere information hvis du trykker på "se årsagen"?
Virker det stadig ikke siden du skrev dit opslag?

Nogle nemme ting at prøve kan være:
At prøve en anden browser.
Tjek at dit login er rigtigt og at caps lock eksempelvis ikke er slået til.
Log ind fra en anden enhed.

Svar #2
01. maj 2021 af UCL (Slettet)

Hej . Ja jeg prøvede at logge ind fra forskellige enheder og browsere , men jeg kunne stadig ikke logge ind. Men pludselig er det begyndt at virke igen nu. Jeg sætter stor pris på dit svar - det kan jeg jo sikkert bruge til , hvis det skulle ske igen. Tak for det

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. maj 2021 af eY47

Super! Mit bedste bud er at de har lavet nogle opdateringer og at der derfor har været nedetid.

Svar #4
01. maj 2021 af UCL (Slettet)

Ja. Det tror jeg faktisk også, du har ret i. J eg gik lidt i panik, fordi jeg troede det havde noget at gøre med min pc ikke kunne logge ind på siden.

Skriv et svar til: Er der en herinde som kan hjælpe mig med hvorfor jeg ikke kan logge på denne side

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.