Privatlærer

Tysk undervisning - 9. klasse

15. november 2021 af Eca

Jeg søger en tysk privatlærer, som kan undervise mig online på 9. klasses niveau.

Jenin


Svar #2
15. november 2021 af Eca

Anbefaler du en af dem?


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. november 2021 af StoreNord

Næh. Jeg Google'de bare.


Svar #4
15. november 2021 af Eca

Haha, det var jo ikke pointen med det. Det var for at finde nogle, der kunnet give deres anbefaling.


Brugbart svar (1)

Svar #5
15. november 2021 af StoreNord

Det sagde du ikke noget om.
Jeg kender ikke sådan nogen.

Kender du nogen, der er god og billig til nye tænder?    :-)


Svar #6
16. november 2021 af Eca

Ja, det gør jeg da. Inde på Panum i København. Og så sig lige til, hvis du ser noget billig benzin på vejen :-)


Brugbart svar (0)

Svar #7
16. november 2021 af StoreNord

Ja. Men det var lidt svært at få op.


Svar #8
16. november 2021 af Eca

Så fandt du vel en tysk online lærer i stedet for?


Brugbart svar (0)

Svar #9
20. november 2021 af Stygotius

Jeg er tidligere gymnasielærer og kan godt give dig tysk-, dansk- og engelskundervisning online. Jeg tager normalt 150 kr. i timen, hvadenten det sker pr. computer eller ved et direkte møde. Jeg bor nord  for Kbhvn.


Brugbart svar (0)

Svar #10
27. november 2021 af Stygotius

Jeg svarer meget gerne på enkelte spørgsmål, men hvis der skal være tale om egentlig vedvarende undervisning, må jeg nok have lidt for det.


Svar #11
03. december 2021 af Eca

Du må undeskylde det sene svar, men har været optaget af en projektopgave. En tidligere tysklærer fra min skole har tilbudt at hjælpe mig og da han ved, hvad vi laver, har jeg sagt ja tak.

Men det kan jo være at det bliver nødvendigt, med noget hjælp til nogle oversættelser eller senere med noget ekstra hjælp, når jeg starter på gymnasie.

Jeg betaler selvfølgelig også gerne for hjælp til oversættelse.


Brugbart svar (0)

Svar #12
03. december 2021 af Stygotius

Det kan vi godt se på. Skriv bare til mig hvis du har brug for en støtte eller hjælp til nogle spørgsmål.. Skriv til  Sven J. på [email protected]


Svar #13
08. december 2021 af Eca

Det er super :) Mailadresse gemt.


Skriv et svar til: Tysk undervisning - 9. klasse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.