Engelsk

Engelsk - Free writing

11. februar 2022 af Mus25 - Niveau: 8. klasse

Hej, jeg har skrevet en skriftlig fremstilling i engelsk, som jeg gerne vil have hjælp til at rette og evt. få et godt sprog. Opgaven og kravene er vedhæftede. Hvis der er nogle som er villig til at hjælpe vil jeg gerne sende min skriftlig fremstilling privat.


Opgaven:

Festive Celebrations
Your family has friends or relations who live in an English-speaking country. You and your family have been invited to experience Christmas and/or the New Year with them. The family you will visit has two children, including a teenager.

Write an email (350-450 words) to the teenager that you will be staying with, to
prepare your trip.
You must include the following:
• What are you most looking forward to about spending Christmas and/or New Year away from home?
• What would you like to know about their festive celebrations before you arrive?
• Which of your own festive celebrations are most important to you, and why?
Tell your friend how you celebrate these occasions.



Svar #1
11. februar 2022 af Mus25

Ikke vedhæftede men skrevet neden under*

Brugbart svar (0)

Svar #2
21. februar 2022 af Christianfslag

Hvis ikke det er for sent kigger jeg gerne din tekst igennem, og giver dig nogen hints til hvad der kan forbedres/hvilke fejl du laver.


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. december 2022 af Nazifetorlak

Hej. Jeg har også bruge for hjælp ang. af denne opgave, og jeg skal aflevere den i dag.


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. december 2022 af Stygotius

Studieportalen skal ikke lave dine opgaver for dig, men  du kan få gode råd vedr. enkelte, konkrete spørgsmål.


Skriv et svar til: Engelsk - Free writing

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.