Dansk

Dansk Præsentation

27. januar 2023 af Mahmoud1112 - Niveau: 8. klasse

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal have som indhold. På forhånd, tak for din hjælp.

Vær opmærksom på der er et fotografi om flygtninge.

(Vedhæftet fil)


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. januar 2023 af Christianfslag


Svar #2
27. januar 2023 af Mahmoud1112

Jeg har  brugt indidansk, jeg mangler stadig mere, fordi fremlæggelsen skal være 10 minutter lang


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. januar 2023 af OliverHviid

Der er mere end nok info i det link Christanfslag sendte dig. Hvis din fremlæggelse stadig ikke er lang nok, så må du gå mere i dybden med de enkelte punkter.


Svar #4
28. januar 2023 af Mahmoud1112

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #5
28. januar 2023 af ringstedLC

#4: Du opnår ingen hjælp til dine spørgsmål ved den slags kommentarer.

Gå nu "lagkagestykkerne" igennem og besvar/skriv om de enkelte underpunkter med hele og færdige sætninger, hvor du kan det.

Husk: Din lærer har jo ikke givet en umulig opgave!


Svar #6
28. januar 2023 af Mahmoud1112

Jeg har fucking brug for svar ikke ''prøv det og det''  


Brugbart svar (0)

Svar #7
28. januar 2023 af ringstedLC

Så er du kommet til den forkerte og det forkerte sted på internettet og er nu pga. dit forsatte sprogbrug anmeldt!


Brugbart svar (0)

Svar #8
28. januar 2023 af OliverHviid

#4 Jeg prøvede faktisk at hjælpe dig, men det skal jeg nok lade være med i fremtiden. Desuden har jeg - ligesom ringstedLC - også anmeldt din profil da sådan en tone ikke hører hjemme på denne side.


Brugbart svar (0)

Svar #9
28. januar 2023 af kravlundis

Åhh, neeej, hvad skal 'Mahmoud1112' nu gøre, hvis hans profil bliver lukket - han kan jo ikke bare oprette en ny... hov, vent...

Det ville da være rart med nogen der faktisk gad hjælpe en bruger, der tydeligvis har brug for det. I stedet for de selvophøjede universelgenier man efterhånden er blevet vant til.


Brugbart svar (1)

Svar #10
28. januar 2023 af MandenMedMangeHatte

Hey, Mahmoud, jeg kan godt hjælpe dig.


Brugbart svar (0)

Svar #11
29. januar 2023 af Stygotius

-At Mahmoud har brug for hjælp, er ikke det samme som at han kan kræve det, og slet ikke at  han kan tillade sig at have et groft, uforskammet, gadedrengeagtigt og barnligt sprog over for dem som  han vil have hjælp af   .....og heller ikke over for andre for den sags skyld.

Hvad han har brug for, er et kursus i almindelig, civiliseret opførsel.


Brugbart svar (1)

Svar #12
29. januar 2023 af Justitia

Hvor er Moderatoren?


Tråden er låst for yderligere indlæg.