Resultater: 18581 til 18600 af 436241
-
Vektorer ! ..
ForumindlægDer er givet to rumlige vektorer v = (-1,-1,2) (Der mangler en streg over v & u for at vise det er længden af vektoren) og u = ( 1,k,4) (Der mangler en streg over v & u for at vise det er længden af vektoren) De to vektorer udspænder sammen en trekant. Bestem k... -
Tysk: ist eller wäre?
ForumindlægHey, nogen der ved om det skal være "ist eller være" i denne sætning?"deshalb meint sie dass es besser ist/wäre"på forhånd tak! -
Beviser-
ForumindlægHej! Jeg skal op til matematik mundtlig imorgen..... men jeg er stadig i tvivl angående beviset om medianer, midtnormaler, højder og især periferivinkler....... så håber virkelig der er nogen som kan hjælpe. -
Tysk: hvordan siger man...
Forumindlæg"...Jeg vil gerne give en karakteristik af"Siger man: "Ich möchte gern eine Charakteristik von...geben"eller"ich WILL gern eine Charakteristik von..geben"?Håber I kan hjælpe..mvh -
Formler
ForumindlægEr der nogen herinde der ved hvor man kan hente formler til fysik på b-niveau. -
Tysk (igen)hvordan siger man..
Forumindlæg"jeg vil gerne fortælle om forholdet mellem disse to.."mit forslag:"Ich will das Verhältnis zwischen diesen zwei erzählen" -
Tysk noter - eksamen!
ForumindlægVille bare høre om der skulle være nogen, der havde gode noter til de flg. tekster:Kafka: "Das Urteil"Kaschnitz: "Nesemann" og "Das dicke Kind""Good Bye, Lenin!" og "Katrin Sass im Interview"(det er hende, der spiller moren i Goodbye)"Die ble... -
Tysk sætning!
ForumindlægHeysas,Ville bare lige høre hvordan man skal oversætte:"mangler nogen at være sammen med"På forhånd takker! -
Vektorer ! ..
ForumindlægHar brug for hjælp her .. nogle der ved hvordan man læser følgende opgave .. ;) ? på forhånd tak .. -
~gEoGrAfI~
ForumindlægHej folkens!!Har lige et spørgsmål her, som jeg håber i alle vil deltage i.hvor stor en rolle spiller den teknologiske udvikling for menneseket (og naturen)?~Molly~ -
hjælp - tysk
Forumindlægjeg skal op til tysk eksamen inden længe, men er ikke helt klar over hvordan eksiminationen kommer til at foregå? jeg ved det er noget med en ekstemporaltekst og et stykke man skal oversætte. hjælp? -
gennemlæsning af hovedopgave
ForumindlægHej,Jeg afleverede hovedopgave den 26. maj, og jeg skal op og forsvare den d. 14. Men jeg er meget meget meget usikker på, om min opgave i det hele taget kan bestå. Så jeg vil høre, om der er en venlig sjæl, der gad læse omgaven igennem (50 sider) og komme med sit bud på, om den ligger til et 6-t... -
DNA i Oile
ForumindlægHej Jeg står og skal bruge en semi-polær væske som der kan opløse DNA og den må ikke være miljøskadelig. Håber der er nogen forslag. Hilsen Bo. -
Er mit grafikkort godt nok?
ForumindlægHej med jer, Jeg har en computer med et grafikkort der hedder NVIDIA GeForce FX 5500 og jeg skal spille et spil som minimum kræver: citat fra spilleæsken: 32MB 3D CPU such as an NVIDIA GeForce 2 class card or above. Så mit spørgsmål er om mit grafikkort som sidder i min computer er godt nok? For ... -
Lidt af hvert
ForumindlægDette er måske et dumt spørgsmål, men hvordan ser man forskel på et molekyle og et salt(ionforbindelse)? NaCl er jo et salt, men hvordan ses det egentlig blot ud fra "navnet"?Er eddikesyre CH3COOH en amfolyt? Kan den ikke både reagere som en syre og en base?Hvis Na+ er hydraliseret, vil... -
DET HASTER
ForumindlægFSA færdighedsregning 2004 jeg skal aflevere det i morgen og kan ikke finde det. Er der nogen der kan hjælpe mig. På forhånd tak. TINA -
procent hjæælp.
ForumindlægHej jeg har problemer i procent regning.. så tænkte på om i ville hjælpe? i 1991 blev der født 64358 børn i hele landet. 80,6 procent af de børn blev døbt.. HVOR STORT ANTAL AF DISSE BØRN BLEV DØBT`? jeg har sagt 64358 * 100 : 80,6 = resultat.. men det kan jeg ikke få til at passe med antal fødte... -
Tysk: Tæt forhold?
ForumindlægHey, hvordan siger man:De har ikke et tæt forhold...mit forslag:Sie haben nicht eine nahe VerhältnisEr det helt forkert? -
Dansk årsprøve u. notater
ForumindlægJeg skal til årsprøve i dansk og det foregår uden notater eller lignende.. Vi skal simpelthen bare møde op uden noget som helst! Er der andre der har prøvet dette eller har vores dansk lærer fået et flip? -
Hjælp :( Fysik igen!
ForumindlægHejsaa :) Jeg har lig nogle spg, som jeg ikke kan svare på? Kan I være venliig og hjælpe :)? Kan salte lede strøm?, Hvordan kan man påvise salte? og Hvad har man tilbage, når man koger en blanding tør efter en neutralisation af syre og base? På forhånd tak :D
