Resultater: 19061 til 19080 af 436241
-
The Life & Loves Of A She Devil
ForumindlægHey...Er der ikke nogen som har nogen gode notater til ovennævnte bog (snakker om den i emnet) ??Den er skrevet af Fay weldon, og det er jeg søger en form for analyse, samt nogen person karakteristikker..Hilsen Rasmus -
bolia.com
ForumindlægJeg var en af de uheldige, der kom op i IT-case i stedet for erhvervscase..opgaven er selvfølgelig skrevet og afleveret, og jeg skal nu lave en powerpoint præs. til fremlæggelse af mit valgte emne..vi har i min gruppe skrevet meget om at de skulle forøge deres salg af E-handel hjememfra, og har d... -
Les roseaux sauvages - de vilde siv
ForumindlægTror officielt at jeg er blevet sindssyg!!!Nu har jeg i de sidste tre timer desperat forsøgt at lave et resume af "les roseaux sauvages" (de vilde siv), men det går ikke så godt...:(Jeg synes nemlig ikke rigtig der sker noget i den bog... Jo, fire unge og meget forskellige franskmænd de... -
Religion eksamen
ForumindlægHej, så er det min sidste eksamen på mandag og den er religion. Jeg vil starte med at indrømme, at jeg har sovet rimelig meget i religion timerne, hvilket betyder, at jeg ingen noter har taget.Min eksamenopgivelse ser ud som følger:KristendommenNordisk mytologiBuddhismeEtik og filosofi i nutidenH... -
Engelsk gramma opgave.
ForumindlægHey derude sidder med en opgave, der presser mig en smule, det er engelsk grammatik, og det er særligt clauses der volder problemer. Er der nogen derude der kan give et bud på en analyse af de følgende sætninger, om ikke andet så nogle af dem ville være så fedt! :) 1. I ate an apple... -
Emissionsspektre
ForumindlægJeg skal forklare teorien bag emissionsspektre af forskellige stoffer (der står ikke hvilke stoffer) er der nogen der kan forklare hvordan et emissionsspektre virker? Eller ved hvilken side jeg kan finde noget brugbart på? -
s=0,5*g*t^s
ForumindlægVille bare lige være sikker: s=0,5·g·t2 s er strækningen i meter t er tiden i sek. g er tyngdeaccelerationen, ikke? -
SRP og virksomhed!
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive min SRP her fra den 23. af, og jeg skal skrive i Afsætning A som hovedfag med VØ A som bifag.. Mit emne er virksomhedsanalyse der primært skal fokusere på eksportmarkedet, men jeg er ret lost omkring hvilken virksomhed jeg gerne vil skrive om. Først har jeg haft pilg... -
isolering
Forumindlæghej jeg har to opgaver jeg skal have isoleret og fundet x. Men da jeg er utrolig dårligt til at isolere, har jeg brug for hjælp. 1. 1,5 = 0,5(x-1)^2 2. 2.5 = 0,5(x-1)^2 håber der er nogle der kan hjælpe mig -
Til HTX'erne - (2. år)
ForumindlægHej med jer...Er der andre der har været oppe i teknologi i dag? Jeg vil lige høre hvordan det er gået jer..Jeg fik selv 11 - Vi fik drejet samtalen hen på præcis det vi ville snakke om - Verdensklasse..-----Vi fik desuden skr. mat karakterer i dag. Med et noget blandet resultat. Vi havde 5 * 03 ... -
Formler
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan øve mig på kurser. Løse nogle opgaver og få formlen af valuta kurser osv.. Og brøk formler.. PÅ FORHÅND TAK -
hvordan foregår mat-eksamen??
ForumindlægHejsajeg skal snart op i mat. i fællesfag 1. Hfer der nogen der har været oppe i det?får man nogle spørgsmål udleveret, eller hvordan.. hvis nogen kunne give et eksempel, på hvad man kunne trække.Og så til sidst, skal man give eksempler med tal, eller er det ikke nødvendigt, håber nogen kan hjælp... -
HASTER PLZ HJÆLP:(
ForumindlægHej.. jeg har fået en mat. opg til imorgen , og har regnt lidt på den, men er usikker om den er rigtigt :( opgaven lyder sådan : Man skal finde højden af en pyramide. højden er h.på et tidspunkt kaster pyramiden skyggen x=PQ og solhøjden er v. Senere på dagen er skyggen blevet længere, nemlig PR ... -
SI-enheder i andre lande.
ForumindlægNogle der kan nævne mig nogle lande hvor man ikke bruger SI-enheder, og hvilket system man bruger i disse?På forhånd tak. -
2.ORDEN
ForumindlægHvordan skal man forklare og bevise en anden ordens reaktion? -
The Vigilante
ForumindlægHej hej. Er der nogen der har nogle noter til "The Vigilante" af John Steinbeck?Jeg har selv lidt, men det ville være rigtig dejligt med flere synsvinkler/temaer/guldkorn...På forhånd mange tak! -
re-eksamen?
ForumindlægUhh, jeg var oppe i fysik igår... tsk tsk, det var noget værre noget... overvejer at gå op igen næste år, hva vil det indebære? skal jeg op i fuld pensum osv???varm karmaLasse -
Eksponentialfunktion
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at løse denne opgave ; 10 = 10x * ex ? -
Areal opgave, hjælp
ForumindlægGrafen for f med forskriften f(x)= 9 - x^2 og grafen for g med forskriften g(x)= x+3 afgrænser et areal beregn dette areal. Hvordan kommer jeg i gang med denne opgave, håber en kan hjælpe mig. Tak -
matematik opgave hjælp
Forumindlæghej jeg har et spørgmål der kastes to terninger hvad er sandsynligheden for at summen bliver 7 hilsen ditte håber virkelig i vil hjælpe gerne udregning
