Resultater: 19921 til 19940 af 436241
-
Vektorregning 3D
ForumindlægHej jeg skal løse vedhæftet opgave. Der er noget i mine mellemregninger jeg skal have hjælp til: Jeg anvender stedvektorerne for vektor AD og AB til at bestemme krydsproduktet, så jeg kan få normalvektoren, men jeg får krydsproduktet til at blive [105,0,385]. Jeg har fået afvide, at jeg skal sk... -
hjælp hjælp
ForumindlægHej alle, jeg skal gøre vedhæftet reaktionsskema færdig. Og jeg vil høre, hvordan den kan være at samlet antal op-og nedgange for I er lig 6 og for Cr lig 2? -
Opgave 8 - 1/N*dN/dt
ForumindlægJeg har fået givet en opgive hvori der står foelgende: "Til beskrivelse af sammenhaengen mellem antal dyr N og tiden t i en population benyttes ofte den relative vaeksthastighed 1/N * dN/dt". Mit spoergsmål lyder på hvordan i alverden ovenstående udtryk skal tolkes? En sammenhaeng ... -
Kvaliativ analyse
ForumindlægEr ved at lave en rapport hvor kvaliativ analyse indgår. Vi skal bestemme stoffets molekyleformel. Men hvordan bestemmer man x og y værdierne? Jeg har beregnet hele stoffets molare masse, og skal nu bestemme værdierne af x og y i stoffets molekyleformel. I forvejen kender jeg massen af stoffet, s... -
Ligning med to ubekendte. (;
ForumindlægHej allesammen! Hvordan skal jeg regne det er ud? x + 2y = 5 og 11x + 6y =3 Vær venlig og vise, hvordan I gør. (: Dét vil jeg sætte stor pris på. På forhånd tak. xx Bella -
Funktionelle grupper
ForumindlægHvilke funktionelle gruppe har det her stof? (billede af vedhæftet) -
Mekanisk rensning.
ForumindlægHey er der nogle kloge folk, som er sød nok til at hjælpe mig, med hvad mekanisk rensning er. Tusind tak!!!! -
Kemisk rensning
ForumindlægHey, kemisk rensning, jeg har ingen anelse hvad det er. Er der nogle kloge, som kan hjælpe mig. Tusind tak!!!!! -
Biologisk rensning
ForumindlægBiologisk rensning, jeg har ingen anelse hvad det er og jeg skal bruge det over morgen, jeg er virkelig på spanden. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig. Tak!!!!!!!!!! -
3.g's opgave
ForumindlægHi. .Jeg ville li høre om der er ikke er nogen med nogle geniale ideer til 3.g's opgaver. .Bare for at få lidt inspiration. .(Jeg har engelsk og samfund på høj-niveau)Noura -
Newton
ForumindlægEn sten hænger i en kraftmåler der viser 3,8 newton, sten dyppes ned i et glas vand, vil karftmålerens visning ændres? Hvorfor?/hvorfor ikke`? På forhånd tak :) -
Kulhydrater,fedt og proteiner
ForumindlægHej alle! Hvordan omdanner mikroorganismerne kulhydrat,fedt og proteiner?Hvis der er nogle der kan svare det, er i bare så søde. Tak!!! -
Oversættelse fra Dansk Til Tysk !
ForumindlægHvis der er en eller flere der vil være til rigtig stor hjælp at oversætte en lille tekst for mig .. Jeg har meget svært med sprog, og den skal bruges til karakter bogen ! .. Jeg har den på dansk, men vil MEGET gerne have den oversat til tysk !Her kommer den på Dansk :Masser af mennesker vil hels... -
Spansk tekst-rettelse
ForumindlægHej jeg sidder og knokler med en opgave. Jeg vil bare se om nogen havde lyst til at kigge på den, og se om de kunne finde nogle fejl? Det er denne: Hay mucha gente, como huye de patría a causa de una régimen dictatorio. También hay muchos refugiados como huyen de patría porq... -
Europæiske partier
ForumindlægEr der nogen der ved hvor Margrethe Auken sidder placeret i parlamentet, og hvor Dansk Folkeparti er placeret - og om der er andre danske partier placeret samme sted som DF? -
Følger og lidt talteori
ForumindlægGodaften Der er vedlagt to opgaver herunder: Jeg har selv kommet relativt langt med dem begge, dog har jeg lige brug for en hjælpende hånd til at indse det sidste. -
Skoleblad, internt sludder
ForumindlægHej. Ville lige kort høre hvordan skolebladet på det gymnasium du går på, ser ud? Selv går jeg på Frederiksborg Gymnasium i Hillerød (FG), hvor vores skoleblad er utroligt internt, hvilket oftes kun er til morskab for bladets redaktionen. Det burde vel ikke være meningen med det! Ydermere skal de... -
Matematik.
Forumindlæghejsa...bare lige et lille spørgsmål angående ekspontielt udvikling. Gælder de samme regler for at finde b og a for både F(x)=b*a^x og f(x)=b*x^a?merci. -
Neutrinoer fra Solen
ForumindlægHejsa. :) Jeg er lige midt i en opgave, og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op. Opgavens navn: Neutrinoer fra Solen. Opgaven lyder: "Den eneste kilde til direkte oplysninger om Solens energiproduktion er de neutrinoer, som udsendes ved nogle af kernereaktionerne i Solens indre. Det ... -
Hvad måles vinden med?
ForumindlægNår vinden måles herhjemme, hvad måler man den så med? Jeg tænker på, hvad de professionelle bruger. Altså til at finde de data, vi ser i vejrudsigter, osv. På forhånd tak! :-)
