Søgning på: danskere i verden. Resultater: 14901 til 14920 af 47039
-
oversættelse
ForumindlægHaster Hej er der nogen der kan oversætte de tre sætning. Tak påforhånd Do not hesitate to call me and you know that I will do whatever I can. But bear in mind that I do work with UNHCR anymore and I may not be able to engage in this field. -
Spansk hjælp!
Forumindlæghej jeg har lige lavet noget spansk oversættelse og lidt nervøs for det, det ku være ret hvis der er en der lige gad kigge det igennem. 1.?Que hora es? 2.Son las cinco y media. 3.Hay un programa a las seis y media: El mundo de Buster. 4.¿Quién es Buster? 5.Es un chico de diez años. 6.¿ Es ... -
Revalueringens påvirkning
ForumindlægHar seriøst brug for hjælp! Jeg har fået til opgave at svare på følgende: Hvordan påvirker revalueringen de forskellige efterspørgselskomponenter i økonomien, nemlig - forbrug? - investering? - eksport? -
Relative pronomener
ForumindlægHejsa. Jeg har afleveret en stil, og har netop fået den tilbage. Jeg havde en del fejl med de relative pronomener, som jeg skulle rette. Dette har jeg forsøgt nu. Jeg skrev til at starte med: Sie war eine hervorragend Bratwurst, wie die Deutschen hatten Karryketchup auf-gieBen, und danach hieB... -
Hjælp til hurtig rettelse i oversættelse
ForumindlægHey. Jeg har en oversættelse. Er der en der vil tjekke om det her lyder nogenlunde korrekt? Det er blevet meget moderne at være miljøbevidst. Aviserne skriver næsten hver dag om, hvordan man kan leve sundt. Dette er især vigtigt, hvis et medlem af familien er allergisk. Allergi er nemlig et st... -
SRP HJÆLP
ForumindlægHej venner. Jeg har fået udleveret min opgaveformulering til SRP og jeg har rigtig svært ved at komme igang. Kan ikke finde noget brugbart materiale på nettet allerede til første punkt i formuleringen. Første punkt lyder således: - Giv en kort karakteristik af bilbranchen i Danmark. ... -
Sokrates' forsvarstale
ForumindlægFindes hans forsvarstale overhovedet på internettet? Det tager for langt tid inden bogen kommer fra bibliotekket... -
Fordele og ulemper ved euroen
ForumindlægHvilke fordele og ulemper er der ved at indføre euroen? -
JOHN LENNON
Forumindlæghej snusker. jeg står og skal lave KÆMPE opgave om John Lennon. jeg har søgt og søgt, men er der nogen der ved noget om ham? eller bare nogen rigtigt gode bøger?? .. -
Livsstil vs. livsform
ForumindlægJeg er blevet stillet følgende opgave; 1. Beskriv med egne ord, hvad der er forskellen på livsstil og livsform. Jeg har googlet og tænkt over det, men jeg er ikke kommet frem til en løsning. Any help? :-) -
et brev
ForumindlægHej jeg skal skrive en stil (et brev) Men hvad er vigtigst at have med i et brev og hvad er et godt indtryk? :) -
Italiensk stavekontrol
ForumindlægHey. Nogen der ved, om det er muligt at downloade italiensk stavekontrol til word? På forhånd tak -
Skriftlig tysk stx A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes? -
EKSAMEN STX (B)
Forumindlæghej jeg skal op på torsdag, så det haster lidt. nogen der har analyse ark af en novelle, artikel eller et digt?? Altså i engelsk faget tak -
1 sætning
ForumindlægJeg skal oversætte: Jeg væmmes ved mig selv i spejlet. Mit bud: I am disgusted with myself in the mirror Er det korrekt? -
Metafor hjælp!
ForumindlægJeg er i gang med at finde metaforer i Der er et yndigt land af Adam Oehleschläger. Jeg har fundet disse fire, hvor jeg har prøvet at komme med en forklaring: "Og det er Frejas sal" ....hvor meningen er at Danmark er lig med Frejas sal. Freja var kærlighedsgudinden i den gamle nord... -
In eller for?
ForumindlægHej folkens, Er der nogen, der kan fortælle mig om det hedder: Therefore it is a good long weekend worth travelling in. eller Therefore it is a good long weekend worth travelling for. -
world trade center
Forumindlæghej allesammen, jeg skal skrive en stil om world trade center. men er der nogen der kender en hjemmeside, hvor jeg kan se hvad, usa's reaktion var på world trade center. -altså, hvordan usa reagerede på angrebene.. tak. -
Kvote 2
ForumindlægHey. Har skrevet en ansøgning til kvote 2 efteroptag til læreruddannelsen. Jeg vil høre om der nogle der kan læse den igennem og give respons på den. Vh Den forhåbentlige kommende lærerstuderende. -
Danmarks energiforsyning er afhængig af de fossile energistrømme
ForumindlægHey folkens! Hvorfor er Danmarks energiforsyning afhængig af de fossile energistrømme, og er den overhovedet det?
