Resultater: 16421 til 16440 af 436512
-
Lidt hjælp til noget dansk
ForumindlægHejEr der nogle som at der kan hjælpe mig med en Konklusion? Hvordan laver jeg en Konklusion og hvordan laver jeg en delKonklusion ? Noget hjælp at hente?Må gerne gå lidt hurtigtMvhHrskitzo -
Hælp
ForumindlægHej jeg har en matematik opgave, som jeg ikke kan lave. En der vil hjælpe tak på forhånd. Afstand til en bygning Bygningen er 100 meter høj, vinklen op til toppen er 55 grader ( målt fra jorden) Hvor langt er der hen til bygningen -
Matematik C cos/sin hjælp? :)
ForumindlægDet ville være rart hvis i kan forklare det så jeg også forstår det, eller bare skriver mellemregninger ned så jeg selv kan regne det ud :-) Mit første problem er "Lav en skitse der illustrerer betydningen af sinus og cosinus til en vinkel." Jeg kan godt finde ud af at finde cos/s... -
Haster! - GEOGEBRA!! - HJÆÆLP
ForumindlægHejsa :) Jeg har meget svært ved at forstå Geoebra... Det her er opgaverne jeg skal lave; Men der er ingen der gider at forklare mig hvordan man gør. Så hvis i er så søde at forklare mig det, ville jeg være SUPER glad! :) Det kunne være godt hvis du forklarede det trinvist. Tak på forhånd ;... -
Hjælp til eksamensæt engelsk 2014
ForumindlægHej! Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med del 2 fra eksamensættet engelsk fra 2014? Det er a'eren jeg har brug for :) -
IONER
ForumindlægNogle der ligger inde med nogle gode notater om ioner? - Tak på forhånd :))) -
rettelse af essay på 4 sider
ForumindlægHej :). jeg søger en der vil rette mine stavefejl samt sprogfejl - min opgave er på ca. 4 sider, på forhånd tak! -
Høje Procenter
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med det her spørgsmål!? c) Undervisningsudgifterne pr. elev. i Samsø Kommune er ca. 211 % højere end i Viborg Kommune. Jeg skal forklare hvorfor påstanden er forkert Den gennemsnitlige undervisningsudgift pr. elev i Viborg Kommune er 62 254 kr. og i Samsø Kommune 131 ... -
Rødhætte historie
ForumindlægNogen der gider rette denne historie? Den skal afleveres i morgen! Tusind tak på forhånd! Die Mutter gibt Rochkappen ein Korb mit Kuchen und Wein und sagt „Hier ist ein Korb mit Kuchen und Wein für die Grossmutter. Sie ist krank. Gehe sie besuchen und Grüsse sie von mir. Rochkappen geh... -
X^2 test
ForumindlægNogen, der vil hjælpe? Kan de observerede være: 56 og 44. Mens de forventede er: 45 og 55? -
cand.merc.jur vs cand.merc.aud
ForumindlægHejsa Skal vælge mellem de to uddannelser om et år. Hvad ville I vælge? Og hvorfor? Hvilke muligheder er der inden for det ene og det andet jobmæssigt? -
FRONTIERS TESE!
ForumindlægHej Allesammen Jeg sidder med en opgave om Frederick Jackson Turners "Frontier" teori og er VIRKELIG på bar bund... har læst en masse hjemmesider og en tekst MEN, er der nogen der kan forklarer hvad den helt præcis går ud på! det haster ok meget så hvis der er nogle der har en hjemm... -
Isolering af x
ForumindlægHej, jeg har problemer med at finde x i følgende ligning: 5 * ln(x) + 4xe^(x)-2e^(x) - 10 = 0 Er der nogen der kan hjælpe? -
ligning
Forumindlæg(5/2)·log3(x) = 10, eller nogen der kan fortælle mig, hvordan man kommer frem til 10 * 2/5 bør det ikke være 10 * 5/2 log3(x) = 10·2/5 = 4 , og dermed -
Ved ikke hvad jeg skal vælge, please hjælp mig
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
Hjælp til simpel ligning med detaljer tak (:
Forumindlæg8-x=4x-12 Helst med trin for trin forklaring fordi jeg har glemt hvordan man regner med ligninger og sån :/.. Her har jeg selv prøvet at lave den men det er sikkert forkert : 8-x=4x-12 1x-4x=-12+8 -3x=-4 -4/-3= 1.33 x=1.33 Hvis i har tid må i så gerne også pege ud hvad jeg har lavet forkert de... -
Er det en rigtig oversættelse?
ForumindlægEn af dansk films største succeser er uden tvivl Olsen-banden. Publikum elskede den første film. Både gamle og unge syntes om den beslutsomme og begavede Egon, den drengede drømmer Benny og den konstant bekrymrede og nervøse Kjeld med den farverige kone, Yvonne. En af filmens mest typiske te... -
rettelse af stil
ForumindlægHej alle.. Jeg har skrevet en engelsk stil, som ikke er fejlfri.. Håber nogle vil hjælpe med at rette den... A day I´ll never forget I´ll never forget it. We were sitting in the classroom on Friday afternoon. We were having a History lesson. I remember it clearly. Miss Harper was tellin... -
Analyse af Bush's tale efter 9/11
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal skrive SRP om USA's sikkerhedspolitik og min problemformulering vil ca. være noget i retning af dette: Med udgangspunkt i en kortfattet redegørelse af USA’s Sikkerhedspolitik, ønskes der en redegørelse af Sikkerhedspolitikkens ændringer før og efter den ... -
Studievalg HÆLP
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler...
