Søgning på: danskere i verden. Resultater: 16781 til 16800 af 47039
-
Fysik eksamen B niveau
ForumindlægHejsa Er der en der vil hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg bedst forbereder mig til fysik mundtlig eksamen? -
Klima
ForumindlægGodaften allesammen..Jeg håber der er nogle som vil være behælpelige med følgende:Jeg skal give en beskrivelse af hvad der sker vejrmæssigt når et vandrende lavtryk passerer Danmark.Samt hvilke klimatiske faktorer der vil ændre sig hvis man fælder regnskoven, og en forklaring af nedbørsfordelinge... -
Flygtninge - forandringer?
ForumindlægJeg overvejer at skrive noget om flygtninge, og det falder godt nok i spænd med ordet rejse. Men kan det dække ind under forandringer? Man kan jo sige, at flygtninge gerne flygter, fordi der er forandringer i det samfund/land, de lever i, og at deres tilværelse også forandrer sig, idet de flygter... -
STYREFORMER?!
ForumindlægHvordan kan man forklare, hvad en styreform er?! -
Metafor eller symbol?
ForumindlægHej alle :) har lige 2 spørgsmål 1.) Jeg øver mig lige på min synopsis, men kom i tvivl om noget.. Udtrykket "at have blod på hænderne" (At have dårlige gerninger på samvittigheden) er det egentlig et symbol eller en metafor? 2.) I novellen "Dragen" af Martha Christensen, kan... -
Hjælp til kristendom..
ForumindlægHej! Er der nogle der vil svare på disse spørgesmål for mig... i må meget gerne gå i dybden. Det er et essay. Tak :-) 1: Hvad vil det sige at være til, altså at eksistere 2: Hvilken konsekvenser får det for et mennesker, hvis det får for lidt kærlighed - jeres mening 3: Hvordan kan... -
Multimediedesigner bøger
ForumindlægDa jeg ikke lige syntes multimediedesigner var lige mig har jeg lidt bøger til salg fra 1.semesterPhotoshop CS bible McClellandNy pris 348,- brugt 200,-Foundation Macromedia Flash MX BesleyBhangalny pris 248,- brugt 120,-Learning Web Design, Second Edition Jennifer Niederstny pris 420,- brugt 25... -
HERODOT HJÆLP :O
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i old og er i gang med at læse Herodots Forfatningsdebat. Men jeg er blevet lidt i tvivl om, hvor meget man skal analysere. Jeg har kigget på mine noter fra dengang og der er intet analyse, fx retorisk. Min lærer har ellers lavet en slags disp. for ens oplæg til e... -
Søger rettelse :)
ForumindlægHey, er der en der ville være sød at rette min lille opgave.? =) 1. la langue est un peu dramatique, je pense. Il est beau, mais difficile à comprendre, parce qu'il y a beaucoup de métaphores dans la langue. Si l'on se pense sur la texte, cela donne beaucoup plus de sens 2. C'... -
Forskellig header på lige og ulige sider med memoir
ForumindlægMit dokument: \documentclass[a4paper,fleqn,article,danish,12pt,twoside]{memoir} \setlrmarginsandblock{3cm}{6cm}{*} \setulmarginsandblock{3cm}{4cm}{*} \checkandfixthelayout \author{Mig ddd} \newcommand{\titleHead}{test titel} \makeoddhead{plain}{}{}{\titleHead \quad \thepage} \makeevenhead{plain}... -
Joules lov.
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med en rapport om Joules lov, og er løbet ind i mur, kan ikke rigtig komme videre. Ved ikke hvordan jeg skal formulere dette, så spørg endelig ind til det! Jeg aner ikke hvordan jeg skal bevise Joules lov, i min diskussion? Forsøget gik ud på at putte et ter... -
Norsk "studieportal"
ForumindlægHej - er der nogle herinde som kender en norks "studieportal" med opgaver? har nemlig en norsk tekst jeg skal bruge en analyse til..håber der er nogle som kan hjælpehey hey -
din mening om 9/11
ForumindlægHej. Vil gerne høre din mening om 9/11 -
Hjæælp søges!!
ForumindlægHEj derude! skal igang med min studieretningsopgave og har et spørgsmål! Jeg skriver opgave i fagene mediefag og samf. og har om filmen bowling for columbine af michael moore! mit spørgsmål er flg: hvordan kan jeg få nogle samfundsfalige teorier ind under det enme?? og evt. ide til problemformule... -
fotorespiration
ForumindlægOkay, lige et meget dumt spørgsmål, men er ved at være godt forvirret: Hvad er fotorespiration? Er det ikke bare det samme som respiration, eller tager jeg helt fejl? -
Agnete... JEG HAR BRUG FOR HJÆLP... PLEASE!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej derude er der nogle, der har analyseret folkevisen "Agnete, hun stander på højelands bro". for jeg ved ikke rigtig hvordan og hvor henne jeg skal starte min analyse. og jeg skal lave en analyse med fokus på historisk tidspunkt. det ville være super, hvis der var noget hjælp jeg kunn... -
AT 3.g
ForumindlægSAMF A og ENGELSK A Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Nogen der har nogle gode idéer tak -
Danskopgave - HC Andersen?
ForumindlægHej!Jeg har tænkt mig at skrive om HC Andersen til danskopgaven.Er der nogen der har gode ideer til et godt eventyr som man kan tolke på 'big time'?På forhånd tak- Starish -
Filosofi, Nietzsche
ForumindlægHey - vil lige starte med at sige, at jeg synes, filosofi burde have sin egen kategori :) Mit spørgsmål er: - Hvad er menneskets egentlige væsen for Nietzsche? -
Forskel mellem Holocaust og Nazisme?
ForumindlægHey jeg sidder og undrer mig over hvad forskellen mellem Holocaust og Nazisme egentlig er?Når jeg tænker over det kan jeg umiddelbart ikke se nogen forskel, men det er der vel. Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh Tonni
