Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19381 til 19400 af 47039
-
Abort
ForumindlægJeg har jo projektopgave om abort, og skal find på nogle spørgsmål man kan stille til et intenview, men kan ikke rigtig finde på noget håber kunne hjælpe. :-) -
Hvad indebærer begrebet velfærd?
ForumindlægJeg er igang med SRO og skal kort have med i min indledning hvad velfærd entlig indebærer. Nu kommer jeg selvfølgelig i tvivl?!! Nogle der kan hjælpe? -
Analyse af priviligeret
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp, jeg skal analysere sangen priviligeret til imorgen, og jeg har brug for hjælp til at finde ud af det der med rim. For der er ende rim i også skal man sætte de der bogstaver med det kan jeg ikke finde ud af så jeg vil håbe i kunne hjælpe mig med det. Så er jeg og... -
Problemstilling
ForumindlægHej Jeg skal lave en problemstilling af emnet "forbug og genbrug af tøj". Jeg har i forvejen lavet nogle arbejdsspørgsmål, så har ingen idé, hvad min problemstilling skal være... Nogle forslag? Så skriv gerne:) - Mange tak -
stx eller htx?
ForumindlægHej Jeg går i øjeblikket på stx, men jeg er kommet i tvivl. Jeg har valgt studieretningen Bio A, Mat A og kemi B. Det skal lige siges, at jeg var meget i tvivl mht. til studievalg. Jeg ønskede bioteknologi, men da man ikke kunne få det på stx valgte jeg biologi A som en erstatning, og så vil jeg ... -
the american dream
Forumindlæghej jeg skal lave en fremlæggelse om the american dream søger alt det hjælp jeg kan få -
Et spørgsmål om lunger
ForumindlægJeg har vedhæftet et billede af en figur jeg skal forklare - jeg fårstår godt det faglige omkring lunger, men jeg har simpelthen så svært ved at "læse" en figur/billede. Håber der er nogle der kan og vil hjælpe, så jeg kan komme videre med min opgave. -
Støjniveauet fra en emhætte
ForumindlægNogen der kan hjælpe med de 2 spørgsmål? tak på forhånd :) -
ortogonale vektorer
ForumindlægHej. Min opgave lyder: Bestem t så vektoren a og b er ortogonale a = (t^2) / (1) b= (2) / (t) Jeg tror jeg skal bruge prikprodukt halløj, men jeg er ikke helt klar over hvad jeg skal gøre når t står t^2? -
HASTER..LILLE FYSIK SPM:)
ForumindlægAfbrænding af halm og træ udvikler store mængde CO2. Alligevel plejer man at sige, at både træ og halm er CO2 neutralt, og hermed mener man, at afbrænding ikke bidrager til en forøgelse af CO2 indholdet i atmøsfæreen. Hvordan kan det være? -
miljøpolitik
ForumindlægHvordan mener I, at debatten omkring global opvarmning påvirker miljøpolitikken? - Der er jo mange reklamer, i sær el-sparefonden, der fortæller folk om, at vores vaner ødelægger jorden... Tror I at politikken omkring miljø, vil blive ændret pga. dette, og i såfald hvordan? -
kontinutet....?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med følgende opgave? Desværre har jeg ikke selv noget bud, da jeg ikke har den mindste idé om hvordan man skal lave opgaven.Jeg skal altså bestemme de tal i definitionsmængden for f, hvori f er kontinuert.f(x) = x2 - 1 for x ≤ -1 = 1 ... -
Den enkelte og fællesskabet!
ForumindlægJeg skriver en essay om den enkelte og fællesskabet, men nu er jeg desværre kørt fast.Derfor vil jeg spørge jer, hvad i tænker når nogen nævner "den enkelte og fællesskabet"? -
Forandring/konsekvens
ForumindlægHej Jeg skal i gang med projektopgave. Jeg er lidt på bar bund i forhold til, hvad jeg vil skrive om. Jeg kunne godt tænke mig at finde et emne der enten er lidt sjovt. eller så noget samfundsmæssigt, som f.eks. noget med krig, politik osv. Sådan noget som spiseforstyrrelse, selvmord, det ... -
Økonomi i Afghanistan
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvorfor Afghanistans realvækst har været så svingende fra år 2004, men det steg i 2005 for at falde igen? Jeg har søgt over det hele og kan ikke finde noget fornuftigt ... :( -
Pierre....?
ForumindlægHey Pierre...og tak for hjælpen? har du mulighed for at bruge 5 min ekstra på resten af min stil (den er kort)? -
sex i antikken
ForumindlægEr det virkelig rigtigt at hvis man var en mand i antikkens tid i Grækenland, og man hverken var homoseksuel, eller til små drenge, så var man ikke en rigtig mand? -
IRAK pt.???
ForumindlægHej, jeg er ved at læse op til his. om krigen mod irak 2003. Men jeg har ikke fulgt med i fjernsynet de sidste par måneder. Så jeg vil gerne høre, om der er nogen der lige vil fortælle mig hvordan situationen i IRAK er pt.? Er amrikanerne ved at få orden i tingene? Eller hvordan? Samme spg. har j... -
Postmodernism in English litterature...??haster...
Forumindlæghey.. jeg skal til eksamen om kort tid, men jeg er simply lost i det omkring postmordernism.. min lærer har opgivet 5-6 sider på det.. men jeg forstår ikk hva jeg skal sige til det... er der nogen der ved det? jeg kan også sende de opgivede sider til den engel, der vil hjælpe mig.... -
AT2006, MUSIK og HISTORIE???
ForumindlægRejser, rejser, rejser??? Nogle idéer mht. fagkombinationen: musik(humaniora) og historie(samf) Er fuldstændig lost!
