Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19501 til 19520 af 47039
-
psykoanalyse
Forumindlæger der en der vil hjælpe mig ...? Giv et bud på, hvordan de tre forskellige dele af personligheden (superego, ego og id) kan påvirke en person, der er på en tiltrængt slankekur, men får tilbudt en lækker kage hos en god bekendt. Brug så mange fagbegreber som muligt.? -
Ulemper ved pligtetikken?
ForumindlægEr der nogle ulemper ved pligtetikken/deontologi? -
Forholdet mellem grækere og trojanere før den Trojanske krig?
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen som ved hvordan forholdet mellem grækerne og trojanerne var før den Trojanske krig? Og om den eneste grund til at grækerne gik i krig med Troja var den mytologiske med bortførelsen af Helene? På forhånd tak :) vh. Josefine -
Matematik opgave
ForumindlægHvad fortæller konstanterne? I en model for den årlige globale CO2-udledning er givet ved: P(t) = 60,297 • 109•1,031t, hvor P(t) betegner den årlige globale CO2 udledning (målt i tons) til tidspunktet t (målt i år efter 1950). a) Gør rede for, hvad konstanterne i modellen for... -
Jeg har virkelig brug for hjælp!
ForumindlægHej alle, Jeg har i flere uger nu forsøgt at skrive en kronik, som skal afleveres d. 20. i denne måned. Det eneste jeg har fået skrevet er dog følgende: ”Da jeg var seks år, så jeg engang et pragtfuldt billede i en bog om urskoven, der hed ”Sandfærdige Historier”. Det forestille... -
analyse : Pernille af Herman Bang
Forumindlæghej :D er der nogen her som kan hjælpe mig ? jeg har virkligt brug for hjælp ! til analyse : Pernille af Herman Bang -
Afvisende over for medicin...(?)
ForumindlægHvorfor er videnskabsmænd afvisende over for planteudtræk som behandler sygdomme(homøopati)? Er det fordi det er farligt? -
komma?
Forumindlæghej Jeg er vant til at bruge den tradiotionelle kommaregel...Men hvad er egentlig bedst at benytte, den traditionelle eller den nye regel? Jeg vil gerne vide, hvilken jeg skal benytte, da jeg skal til at begynde på en videregåënde uddannelse. Men jeg ved dog ikke om jeg skal holde mig til ... -
afkoloniseringen?
ForumindlægHvornår begyndte afkoloniseringen? og hvad var grundende til dette -
Musikprogrammet Primus
ForumindlægHey guys. Jeg har et spørgsmål angående musikprogrammet Primus, og jeg håber VIRKELIG en eller anden kan hjælpe mig. Jeg har fået min første skriftlige aflevering for i musik, så Primus er stadig ret nyt for mig. Har fået en aflevering hvor vi skal skrive flydekor til nogle givne akkorder i forsk... -
Kina imod vestlig intervention?
ForumindlægHej derude jeg er ved at skrive en rapport og vil høre om man godt kan sige at Kina er i mod vestlig intervention? og hvis ja hvilke grunde har Kina til det? -
Omkring DDR
Forumindlæghej alle! :-) jeg har et par spørgsmål jeg gerne vil stille angående DDR. 1. Hvad producerede man i Østtyskland ? 2. hvordan var fødevaresituationen ? Forestil dig nu at du er borger i DDR og vil flygte til Vestberlin skriv hvorfor du ønsker at forlade DDR, og hvad du mener som er bedre i... -
Skrive om Skov
ForumindlægHej, jeg skal skrive om skov i mit økologi projekt i skolen, men er gået i stå, og ved ikke hvad jeg skal skrive, kan I evt. hjælpe mig. ? På Forhånd Tak! -OmarHh -
Erosion i en flod
ForumindlægHej alle :-D Hvorfor sker der erosion i en flod? -
blodtyper?
ForumindlægHej! Lige et spørgsmål: Hvis jeg har blodtype 0, hvem kan jeg så modtage blod fra? Håber I vil svare. -
oldtidens verdensbillede
Forumindlæghvorfor blev oldtidens verndesbillede det gældende helt op til 1500-tallet -
Fuck, fuck, fuck!! :-( plagiat?
ForumindlægJeg var til min første eksamen på BA jura studiet i går og mente ellers at jeg havde angivet en fodnote til en af mine besvarelser, da jeg havde fundet svaret på nettet, men sad lige og kiggede min besvarelse i gennem og fodnoten er der ikke!! Så bliver det jo betragtet som afskrift!?! Hvad skal ... -
De 7 trædesten
ForumindlægEn beskrivelse af de 7 trædesten som skal bruges til NV eksamen ? -
Ideer til problemformulering.
ForumindlægHej jeg skriver i biologi B og filosofi C og har valgt emnet fosterdiagnostik. Da jeg er lidt blank, ville det vaere dejligt, hvis en sad med ideer til nogle gode problemformuleringer til emnet, til min AT eksamen. Paa forhaand tak. -
afhænging af faceboook :((((((
ForumindlægHej alle sammen... I tænker nok at jeg ikke er rigtig klog, men ja jeg er afhængig af faceboook er på faceboook 24/7, og selvom jeg har en aflevering får, sidder jeg bare på facebook......... Når jeg deaktivere min faceboook-profil, så efter højst 5 timer aktivere jeg den igen, uffff ved ikke hva...
