Resultater: 19521 til 19540 af 436513
-
Originaltitel på fransk digt
ForumindlægHej. Jeg søger original titlen på digten "Det er - " Af Guillaume Apollinaire. Det første par vers lyder således: "Det er et skib som har ført min elskede bort Der er på himplen seks balloner og når natten falder på ligner de maddiker hvoraf stjerner kunne fødes" Hilsen Christ... -
Aktiespil
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil virkelig gerne få en erfaring omkring aktier, og dermed i fremtiden investere i aktier. Men først vil jeg gerne på med fiktive penge. Er der nogen derude der kender en hjemmeside som kører dette aktiespil. Send gerne link, tak på forhånd. -
Fremskridtspartiet.
Forumindlæg1.Hvordan kan det egentlig være, at Fremskridtspartiet stjal så mange vælgere fra Socialdemokraterne? Er den eneste valide grund, at der i S kom flere højtuddannede/akademiske leder til og man derfor ikke kunne identificere sig med dem? Deres udlænding-politik var jo meget højre-drejet, hvorfor i... -
HJÆLP reducering
ForumindlægHej. Hvilke af disse er rigtig ? 2(a + b)2 – (a + 2b) 2* a2 + b2 – 2ab – a – 2b 2a2 + b2 – 2ab – a – 2b -
To spørgsmål til en oversættelse
ForumindlægHej har lige to spørgsmål 1)er der nogen der ved om, man ved de le, skal trække sammen til du, når le ikke er en artikel, men et pronomin? altså hedder det: est-ce ue tu a aussi envie DE LE voir ELLER hedder det: est-ce ue tu a aussi envie DU voir? den danske sætning er :" ... har du også ly... -
ER der en hjælpende hånd et sted? plz... bitte
ForumindlægVil I ikke kigge det her igennem for fejl?.. please???Der Artikel handelt von Franziska Almsick, die ein Schwimmstar ist. Sie erzählt von ihren Leben als ein professionelle Schwimmstar, und die Opferungen sie hat gemacht um eine gut Schwimmstar zu werden. Jetzt steht sie vor dem Scheideweg, aber ... -
Redegørelse af semantiske skemaer ??
ForumindlægHej :) Jeg har fået til opgave at lave en anmeldese. Efter jeg har lavet den, bliver der sagt, at jeg skal gøre rede for hvilke semantiske skemaer jeg har brugt ?? Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal komme igang. Er der nogen der kan hjælpe? :) -
GYMNASIUM??
ForumindlægHej :) kan man godt selv søge ind på Gymnasium? eller skal min vejleder gøre det? Jeg hader virkelig min vejleder hun er ikke den bedste vejleder...jeg vil meget gerne selv søge ind på gymnasium... ville bare høre om man selv kan søge ind på gym? -
syopsi problemformulering
Forumindlæghej skal skrive en synopsis til eksamen, tænkte på skrive om islam muhemmeds hisorie. i syopsen skal der være problem formulering ind hvad skal det være hvis jeg vælger muhammeds histroe. håber i giver mig gode ider til en problemformulering. eller skriv om indien - buddha kultur men hvad skal ... -
Senmoderniteten
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig, med en sang eller et digt fra senmoderniteten, hvor man kan se senmoderniteten i. På forhånd tak ilubabs. -
Massefylde
ForumindlægHvis en mursten har en rumfange 1329,696 cm3 og murstene vejer 2,3, hvordan beregner man så dens massefylde ? Hilsen .. -
vektorer i rummet
ForumindlægHåber, jeg lige hurtigt kan få hjælp. Der er givet to vektorer a = (6,-2,t) og b = (t,3,5) Bestem t, således at vektor a og b står vinkelret på hinanden. Jeg har fundet a x b = (-10-3t, t2 -30, 18+2t) Jeg bruger følgende udsagn: b * n = 0 t * (-10-30t) - 3(t2 -30) + 5(18+2t) = 0 ... -
Senmoderniteten - sange.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig, med en sang eller et digt fra senmoderniteten, hvor man kan se senmoderniteten i. På forhånd tak ilubabs -
Adam Oehlenschläger: Fiskeren
Forumindlæghejsajeg vil bare høre om der var nogen der havde lavet noget med Adam Oehlenschläger: Fiskeren, og havde nogen gode råd til den, da jeg er ved at skrive en stil om denpå forhånd tak -
Færdighedsregning 4
ForumindlægHej derude jeg har et stort problem med de her opg som står nederst 27 m_____ g 2,3 kg______g Omskriv til liter 320 ml_____l 77dl_____l 256 cl_____l Håber der er nogle, der kan hjælpe mig :-) PS!Jeg vil have hjælp til, at kunne forstå opgaverne Tak! -
eksponentielt aftagende funktion...
ForumindlægJeg har lidt problemer med følgende opagve: http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=1313Kan I give nogle udregningsmetoder? -
Hurtig hjælp til fransk
ForumindlægHej :D Hvordan siger man: " Er der.." fx "På billedet ER DER en mand."? Tak på forhånd. -
Reducér udtrykket
ForumindlægReducér udtrykket: 10*a*b5 / 5*a*b2 Hvad starter jeg med at gøre? Er ikke så god, når det gælder brøker... -
illuminati-projektopgave
Forumindlæghvilke produkt kan man lave, hvis man skriver om illuminati i projektopgave.. -
økonomi - skat osv.. hjælp!:O
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal skrive en opgave i samf, og har ret svært ved alt så noget med økonomi! Er der nogen der har lavet en opgave i en bog der hedder "Økonomi -principper, praksis og perspektiver" af bl.a. Clemmensen..? Den jeg ska lave er s. 109 opg. 1-4.. hvis nogen vil hjælpe vil...
