Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19421 til 19440 af 47039
-
AT - Naturgeografi og samfundsfag?
ForumindlægHej :) Nogle der kan få kombineret naturgeografi (på B-niveau) og samfundsfag (på a-niveau) i et godt emne til AT? Med hensyn til metoder, så er det noget kvantitativ metode som kan bruges, men spørgsmålet er bare hvilket teknologisk gennembrud der er sket i naturen som kan kombineres til samfund... -
Hvem tror på gud?
ForumindlægJeg som det fremgår af overskriften! Hvem her inde på SP tror på gud, eller en form for højere magt? Mine forældre er begge muslimer og hvad mig angår tror jeg på intet, før det er videnskabeligt bevist! -
Victimes of war (sang analyse)
ForumindlægHej Jeg har lige forsøgt at hjælpe min lillebror med at analysere sangen "Victims of war". Vi har meget svært ved at gennemskue den, så nu må vi have hjælp fra nogle kloge hoveder. Her er sangen: In Europe and America, there's a growing feeling of hysteria Conditioned to respond ... -
At skrive et essay hm?
ForumindlægJeg skal til og igang med at skrive et essay om Erik Knudsen: "billeder, billeder" og "Selfølgelig skal i se det billede" (artikel). Nu er problemet bare at det er forholdsvis laaang tid siden, at jeg har skrevet et essay; ved ikk om der er nogen af jer derude, der kan give mi... -
Studere på universitet i udlandet? Hvordan, hvorledes, hvorfor?
ForumindlægHeysa studerende! Når jeg er teknisk student om små 2 år, så har jeg naturligvis tænkt mig at læse videre. Regner med at skulle studere noget naturvidenskab og ende ud som forsker, navnligt i fysik (atomfysik og lignende) eller matematik, men har ikke lagt mig helt fast endnu. I den forbindelse... -
Verner Panton
ForumindlægJeg sidder og skal skrive SRP. Mit emne er Verner Panton, og opgaven skal skrives i fagene teknologi og design. Jeg skal i teknologidelen lave en teknologianalyse, hvor der skal være en "Beskrivelse af arbejdesprocesens organisation" - altså hvordan arbejdsprocessen er organiseret. Ti... -
F(x) for en sammensat funktion
Forumindlæghmm, har et lille problem, skal finde en stamfunktion for en sammensat funktion, har lidt svært ved det, nogen der evt. kunne hjælpe med en lille opskrift...? -
- Kom for hyggens skyld :)
ForumindlægHvor tror i denne artikel er fra? Hvilken avis? Begrund! Gode praktikpladser til de unge! Forskellige undersøgelser viser at unge, der erfarer gode praktikpladser, har større chancer og muligheder for god arbejdsplads, senere hen. Erfarne og kompetente personer fra ung & uddannelse/As, fo... -
Teori, model?
ForumindlægHvad er forskellen mellem en teori og en model? -
World trade Center
ForumindlægHvordan reagerede Bush/den amerikanske regering efter 9/11? og hvad har de gjort? -
Jura
ForumindlægHej. Nu går jeg i 2g på en stx uddannelse, og jeg har altid ønsket mig at være advokat. Hvad kræver det at læse jura ? er der et bestemt gennemsnit man skal have for at blive optaget i jura ? -
Obama & Romney - Den Amerikanske Drøm
ForumindlægHej alle! Kunne nogen evt. hjælpe mig med at finde ud af hvordan henholdsvis Obama er et ''bevis'' på den amerikanske drøm, og hvordan Romney er et ''bevis'' på den amerikanske drøm? Jeg ville værdsætte hjælpen. God aften. -
Gymnasie Spørgsmål
ForumindlægKan man nogle jobs direkte efter at have taget en hhx/htx/stx uddannelse? (hvilke? Er der en oversigt?) Hvilke universiteter kan man komme på efter at have taget en hhx/htx/stx? Mere specifikt hvilke gymnasier giver adgang til hvilke universiteter? Hvilke slags universiteter er der, og hvil... -
Rentedefinition "per pågyndt måned"
ForumindlægStillet overfor følgende opgave. Fakturabeløb: 97500,- kr Fakturadato: 1. jan 2010 Forfaldsdato: 7. jan. 2010 Fakturabetingelser: Forfaldne beløb tillægges et gebyr på 1,5 % pr. påbegyndt måned. Skal udstede rykkerskrivelse d. 21. jan 2010. Hvorledes udregnes renten ... -
HVORDAN GIK DET?!>:(
ForumindlægJeg hader når folk spørger mig, hvordan det er gået efter en prøve! Helt ærligt, man har jo ikke fået karakteren, derfor ved man ikke hvordan det er gået! Og så vil de stå og diskutere alle opgaverne igennem. "Den var svær...OHHH!!" "Jah man, det ku jeg godt finde ud af!" &quo... -
S - fremgang i meningsmålingerne
ForumindlægHvis ikke I allerede har set det, så har Socialdemokratiet i dag oplevet lidt fremgang i vælgertilslutningen. Kilde: http://politiken.dk/indland/article510438.ece Det er dog stadig et faktum, at Socialdemokratiet siden valget '05 har lidt markant tilbagegang. Nu vil jeg gerne spørge jer, ... -
Mundtlig eksamen i b - erfaringer og offentliggørelse af spørgsmål?
ForumindlægHej I dejlige mennesker Hvornår bliver spørgsmålene som regel offentliggjort??? altså hvor mange dage inden eksamen? Hvad er jeres erfaringer med den mundtlige eksamen, forventer censoren kendskabet til alle tal i pi og e, eller er det 2+2 hele vejen igennem? Det selvfølgelig ekstremerne.. men ... -
MANCHESTER UNITED ELLER CHELSEA?
ForumindlægHej Alle! Hvem vinder i aften: Manchester United eller Chelsea? Jeg er Real Madrid tilhænger og jeg hader Manchester United, derfor håber jeg Chelsea vinder - hvad tror du? Hilsen, Liv1988 -
Præstationsangst
ForumindlægHej Jeg har præstationsangst hvad gør jeg ? Hver gang jeg skal til at læse noget, så er det som om at jeg ikke gider og forstå det også tror jeg bare der er noget bedre på nettet, prøver og forstå det og forstår det ikke.. Hvordan lærer jeg og stole på mig selv ? Når jeg er oppe til eks... -
Who / Whom
ForumindlægOk jeg forstår godt the basics. Objekt og subjekt, f.eks. "to whom is that letter." og "who jumped on the ground" Men, hvad hvis det nu er den følgende sætning: " To whom is this seat reserved for?" fordi "IS" vel er et verbum? Så WHOM udføre jo ikke en ...
